X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 33 van de 33

Onderwerp: [Parc Spirou] 2019

  1. #21

    Re: [Parc Spirou] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Ik snap niet zo goed waarom ervan uitgegaan word dat het park zo slecht heeft gedraaid zijn eerste seizoen?
    Mijn reactie was ook niet voorzien op het feit dat het park té weinig bezoekers zou gehaald hebben (ik heb ook nog niets gehoord over resultaten).

    Ik doelde eerder op het feit dat het park visueel niet enorm aantrekkelijk was op zijn eerste jaar, en ook de nodige tekortkomingen had. Het feit dat ze dergelijk mooie, nodige, investeringen plaatste samen met het herbekijken van de huidige infrastructuur, laat echt zien dat ze zeker iets willen maken van het park en er alles aan zullen doen om de start-up problemen te verhelpen.
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  2. #22

    Re: [Parc Spirou] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pretparkfan_2 Bekijk Berichten
    Nog maar 6 nieuwe attracties van de 8 geplande aangekondigd, en het gaat in stijgende lijn. Ze houden rekening met de kritiek, zeer fijn! Als ze nu ook de kwaliteit van hun inkomzone kunnen doortrekken naar de rest van het park, dan zit je hier toch wel met een knappe start voor dit jonge parkje!


    Misschien zit die achtbaan nog bij de laatste twee nieuwigheden?
    Groots kan je deze achtbaan niet noemen, maar volgens RCDB.COM zal het park eveneens een Roller Ball coaster van het Zwiterse Ride Engineers openen. Een soortgelijkaardige attractie als Wilde Hilde (Schwaben Park).

  3. #23

    Re: [Parc Spirou] 2019

    Superveel volk hebben ze ook niet nodig gehad, want je betaalde liefst 32 euro inkom, bijna evenveel als een volwaardig pretpark in West-Europa, maar qua operationskosten hadden ze misschien maar 20% ervan. Geld zullen ze wel binnengeharkt hebben daar en als ik mij niet vergis is het ernaast gelegen waterpark (ook vrij nieuw) van dezelfde eigenaar. Ze hebben dus meer inkomsten dan van het pretpark alleen.

    De aankondigingen laten inderdaad zien dat ze het lijken te menen, maar de kwaliteit van de uitbreidingen lijkt me nu ook niet geweldig. Die Funtime Freefall is nog wel de moeite, maar die nieuwe coasters en een (kleine) Hafema Log Flume zijn nu ook niet wauw.

  4. #24

    Re: [Parc Spirou] 2019

    Nieuwigheid nr. 7:

    6D cinema, dewelke de simulator Gaffe à Gaston reeds na 1 jaar zal vervangen. Deze attractie ondervond immers zeer veel technische problemen.



    Bron: Parc Spirou

  5. #25

    Re: [Parc Spirou] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Waliboy Bekijk Berichten
    Nieuwigheid nr. 7:

    6D cinema, dewelke de simulator Gaffe à Gaston reeds na 1 jaar zal vervangen. Deze attractie ondervond immers zeer veel technische problemen.



    Bron: Parc Spirou
    Zonde, Gaffe à Gaston was best een leuk bedachte simulator (al had de uitwerking nog net iets omhoog gemogen.).
    Redacteur Brakesection Magazine - RollercoasterFriend

  6. #26

    Re: [Parc Spirou] 2019

    Dat is dan weer heel jammer. Die film was keislecht, maar qua opzet was deze attractie gelijkaardig aan The Police Academy in Movieland Studios, en die attractie was dan weer ronduit hilarisch.

  7. #27

    Re: [Parc Spirou] 2019

    Ik zie nu ook op rcdb dat er een 30 meter hoge roller ball (zoals Wilde Hilde) geopend zal worden.

  8. #28

    Re: [Parc Spirou] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Waliboy Bekijk Berichten
    Groots kan je deze achtbaan niet noemen, maar volgens RCDB.COM zal het park eveneens een Roller Ball coaster van het Zwiterse Ride Engineers openen. Een soortgelijkaardige attractie als Wilde Hilde (Schwaben Park).
    Officiële bekendmaking:





    Bron: Parc Spirou

  9. #29

    Re: [Parc Spirou] 2019

    Ziet er wel tof uit en past goed qua thema!

  10. #30

    Re: [Parc Spirou] 2019

    In zon' park kan dit volgens mij veel doen om voller te lijken. je hebt immers direct iets om naar te kijken ook vanop afstand

  11. #31

    Re: [Parc Spirou] 2019

    Het park is bezig met heel wat extra groen naar het park te brengen:

    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  12. #32

    Re: [Parc Spirou] 2019

    Dit zal het park op zijn minst een mooier aangezicht geven, hopelijk is dit, samen met de nieuwe attracties, voldoende om het park boven water te houden en meer mensen te overtuigen voor een bezoek!
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  13. #33

    Re: [Parc Spirou] 2019

    De nieuwe achtbaan, Starshape en kinderspeeltuin van Parc Spirou staan overeind:





    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •