Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
Blij te lezen dat jij wel nog lol had in MPG. Wij waren er vandaag, de laatste zondag van de lokale schoolvakantie. Star Trek, Bandit, MP Express, Crazy Surfer en (al enkele maanden) Splat-o-Sphere waren heel de dag buiten bedrijf bij een voorspelbare bezoekers-drukte van jewelste.

Qua versiering en straatanimatie vond ik het er zeker niet beter dan in BJL. Mooi voor de die-hards dat het park open houdt tot 22:00, maar de spookhuizen openen dus wel maar 's avonds. Ook daarin prefereer ik de gezinsvriendelijkere tijdsindeling van BJL. We hebben geen mazes gedaan en waren om 15:00 al op weg naar een beter, Halloween-loos pretpark.
Toen wij er waren werkte alles, op STOE na. Ook Splat-o-Sphere draaide nu gewoon. Begin september was die bij mijn bezoek toen ook gesloten.

Persoonlijk vind ik het qua versiering en animatie in BBJ stukken beter, waar quasi het hele park in het Halloween-thema zit. Ik ben er dan wel weer fan van dat ze het park tot 22u openen en op tijd communiceren dat alle wachtrijen 30 minuten op voorhand sluiten.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nathan G Bekijk Berichten
Bedankt voor je review/TR Simon! Toch opvallend hoe ervaringen enorm kunnen verschillen

Ik was er op vrijdag 12 oktober, bewust in de week om de drukte wat te ontlopen. Het grote nadeel vind ik al meteen dat het event pas om 18 uur van start gaat. Wij waren er iets na opening en hebben eigenlijk maar wat attracties zitten doen om de tijd te doden. Bijgevolg is - zelfs als het niet extreem druk is - de avond te kort om alles te kunnen beleven. Ik snap dat ze het familievriendelijk willen houden, maar van mij mogen de spookhuizen toch echt open vanaf de (na)middag, zoals veel parken het doen. Het moet dan ook wel gezegd dat ik de sfeer en scare zones 's avonds wel top vond.
Graag gedaan

Wij kozen ook bewust voor die vrijdag i.p.v. zaterdag of zondag om de drukte wat te vermijden. Aangezien wij er ook vroeg waren, hebben we ook de hele tijd attracties gedaan om de tijd te doden. Wij dachten dat het al rond 15u begon, wanneer ook de After Dark Tickets worden aangeboden. Dit vond ik toch wel de grootste teleurstelling. Wij waren ook enorm aan het puzzelen om 's avonds alles rond te krijgen, wat ons dan nog niet gelukt is ook Van de scarezones heb ik daardoor ook bijna niets gemerkt...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nathan G Bekijk Berichten
De spookhuizen dan, we begonnen met Hostel, wat ik best een tegenvaller vond. Geen goeie scares, veel dode stukken, ... . Al bij al het minst goede spookhuis van de avond.

Volgende was Slaughterhouse. Dit vond ik wel een heel sterk spookhuis. Mooie scenes, goede scares, erg lang huis... topper!

Hetzelfde geldt voor DeathPital, voor mij het sterkste spookhuis van het park. Enorm lang huis, diverse keren geschrokken en enorm veel goede scenes.

Uiteindelijk hadden we nog tijd voor één spookhuis en kozen we voor Circus of Freaks, waar de wachttijd nog geen 10 minuten was. Dit spookhuis was grotendeels outdoor, maar toch één van de betere die ik gedaan heb. Het was erg lang en ik ben toch enkele keren goed verschoten.
Je kreeg me nu een tweede keer jaloers Zelf hoopte ik ook deze allen te kunnen doen, waarbij de verwachtingen voor Hostel toch ook wel hoog lagen. Als ik het zo lees, hadden we toch beter elders aangeschoven (The Slaughterhouse i.p.v. Campout)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nathan G Bekijk Berichten
Daarna besloten we - ondanks de volle rij - toch maar aan te schuiven voor Wrong Turn. Uiteindelijk stonden we er een klein uurtje, wat het langst van de dag was. Helaas vond ik dit de grootste teleurstelling van het park. Je kreeg per groep van +- 10 personen een zaklamp waarmee je door donkere gangen moet. Maar ik zag echt totaal niets. Ik bleef zo dicht mogelijk bij de zaklamp om toch maar te kunnen zien waar ik heen ging. Van scenes heb ik zeer weinig gemerkt en ik heb slechts een paar acteurs gezien. Waarschijnlijk zaten er meer in, maar zag je ze gewoon niet. Het hele idee van een lamp die uitvalt is heel leuk, maar de uitwerking laat te wensen over.
Hierin zie je duidelijk verschillen in mening Superveel acteurs zaten er volgens mij ook niet in, maar de sfeer maakte het wel griezelig. Ook waren er wat zaken die herkenbaar waren van de films, wat het voor mij toch ook wel leuk maakte.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nathan G Bekijk Berichten
Campout en The Walking Dead hebben we dus niet gedaan (die tweede deed ik ooit is met niet-Halloween). Al bij al vind ik Halloween in Movie Park zeker een aanrader, toch één van de betere events die ik al gedaan heb.
Campout vond ik geen groot gemis, idem als The Walking Dead. Maar inderdaad, het was er wel leuk in de korte tijd dat we er waren