X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 2 van de 2
  1. #1

    [Vraag] Wat zou jij doen met 1 Miljard dollar?

    hey,

    Een vraagje om over natedenken: wat zou jij doen met 1 miljard dollar? Een amerikaan heeft dit gewonnen met de Supertekking meer info : https://www.hln.be/nieuws/buitenland...llar~a9afe8cb/

    Misshienb is eral zoeen topic of wat dat op vorig forum?


    Ik zou Bobbejaanland overkopen van Parques Reunidos. En het levenswerk van Bobbejaanland herstellen... Dus nieuwe unieke attacties zetten dat je in Benelux niet vind... gedaan met de besparingen( openhouden tot 6uur van attracties ) Eerste maand zou ik iedereen gratis binnenlaten op voorwaarde dat ze opschrijven wat ze willen zijn in BJL...

    Ik zou natuurlijk niet alles in BJL steken. 100 Miljoen zou ik vastzetten en 100 Miljoen zou ik houden om van de leven...

    ik ben benieuwt naar jullie ultieme droom... want Geld mag geen probleem zijn denk ik dan...

    En natuurlijk zou ik Pretparken.be een grote zak geld geven om jullie site te onderhouden... :P

  2. #2

    Re: [Vraag] Wat zou jij doen met 1 Miljard dollar?

    Stel dat ik zou investeren in de pretparkindustrie.. zou dat in een volledig nieuw park zijn. En dan is de moeilijkste vraag: de locatie? De Lommelse Sahara lijkt me dan een kanshebber (aangezien Disney die ook ooit op een shortlist had gezet en ik zelf Limburger ben...)

    Vooral kwaliteit zou de eerste jaren primeren, daarna pas winst (want 1 miljard overleef je geen 20 jaar mee)...

    en BJL .. dan zou ik opkopen en terug aan de natuur geven (compensatie voor de Lommelse Sahara)...

    Voor mezelf: ik bouw in het park wel een conciërge woning en maak gratis gebruik van de horeca in het park. (Ook hier primeert kwaliteit en dan voer ik dagelijkse controles uit :-p )

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •