X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 2 van de 2
  1. #1

    Toverland Halloween Nights 2018

    toverland Halloween
    echt wel een aanrader. Leuke scare zones en 2 spookhuizen en een doolhof.
    De spookhuizen zijn niet te vergelijken met andere parken. Maar wel leuk! En gratis dat doet ook veel.
    Vanaf 18:30U begint Halloween echt in het park. Dan komen een deel van de scare actors het park binnen in een parade.
    Heel het park maar echt heel het park wordt vol gespoten met rook. Het lijkt zelfs alsof het echt mist is. omdat zelfs de velden langs toverland vol rook hangen. En vele licht en geluid effecten.
    En het was echt een succes wachtrijen stonden overal vol. Zelfs aan de horeca stonden wachtrijen.
    En natuurlijk ook bij fenix een overvolle wachtrij. Maar als je van smorgens in het park bent, heb je toch een hele dag om alles te kunnen doen. En kan je savonds gewoon de scare zones en spookhuizen doen. De spookhuizen vallen goed mee. Maar het doolhof savonds kan toch wel wat eng zijn..

    Hieronder een kleine korte sfeer video van onze avond in Toverland!
    Laatst gewijzigd door Eftelplopsa; 01-11-18 om 00:57.
    Themeparker

  2. #2

    Re: Toverland Halloween Nights 2018

    Bedankt voor je sfeervideo en verslagje! Halloween in Toverland deed ik 2 jaar geleden en toen vond ik het ook vooral gezellig, en niet zo eng. Ze doen het inderdaad op een leuke manier, waardoor het totaalplaatje klopt. Hun spookhuizen zijn inderdaad niet te vergelijken met de doorsneespookhuizen, maar toch ook wel fijn. Vooral het blinddoekspookhuis vond ik toen iets speciaals. Vorig jaar ben ik er niet geweest, maar toen was ik vooral benieuwd naar het spookhuis in Ithaka. Jammer dat deze dit jaar niet teruggekomen is.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •