Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DT Bekijk Berichten
Wat die capaciteitsproblemen betreft, vind ik ook niet dat je het pretpark moet blijven afbrekend op dat gebied. Er wordt hier zo bijvoorbeeld gezegd dat ze eindelijk iets moeten zetten met een deftige capaciteit, terwijl er de laatste jaren toch al wel weer een paar (grotere) attracties zijn geplaatst met toch al een (veel) beter capaciteit. Dan denk ik bijvoorbeeld aan 'Anubis: The Ride', 'De Grote Golf' en 'Heidi The Ride'. Daarnaast vind ik trouwens ook dat bij de SuperSplash het probleem niet echt ligt bij de capaciteit, maar wel bij dat er echt wel veel mensen zijn die erin willen. De boten volgen elkaar namelijk heel vlot op en er wordt ook (heel) snel in- en uitgestapt. Ze zijn de laatste jaren dus zeker de goede richting aan het uitgaan, vind ik, en dan vind ik dus ook dat daar ook wel eens iets goeds over mag gezegd worden, in plaats van altijd diezelfde negatieve commentaar voor de Plopsa-parken.
Grote Golf is echt geen capaciteitsmonster, Heide is de capcaciteit beter, maar door de kleine treintjes toch minder als op een Troy bv. Maar het allergrappigst vind ik je opmerking over te veel mensen die in een bepaalde attractie willen Dus een park moet geen grote capaciteitmonsters bouwen enkel zorgen dat er minder mensen in de attractie willen