Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Debbaut Bekijk Berichten
Ik vind deze voorwaarden eigenlijk echt hard, of ligt dat nu aan mij?

Vraag mij af hoe ze die wanden gaan aanpakken, want naast dat ze het geluid voor de buren moeten verzachten, gaan ze ook een prominente rol in het parkbeeld krijgen. Lijkt me dus sterk dat ze hier gewoon grijze wanden gaan neerplanten waar na X aantal maanden mos uit begint te groeien.
Het is vooral vreemd dat de Viktor/Dongo die er al zo lang staat en al zo lang luidruchtig is, nu plots een geluidsmuur nodig heeft terwijl dat vroeger niet het geval was. Aan de westzijde van het park liggen toch ook enkel velden, en de dichtsbijzijnde gebouwen behoren nu tot de Plopsa camping, dus waarvoor ze daar geluid moeten afschermen lijkt me ook niet helemaal duidelijk.

Ik hoop echt sterk dat ze dat thematisch gaan aanpakken. Bij het Plopsa Express station kunnen ze daar een mooi stationsgebouw realiseren (fingers crossed), achter Wickieland kunnen ze misschien zelfs een overdekte voorziening plaatsen (eetgelegenheid, attractie?, backstage gebouwen) om die wand nuttig te gebruiken. En liefst helemaal aan het zicht onttrokken of gethematiseerd natuurlijk. Zo kunnen ze van de nood toch een deugd maken.