Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
's Middags hebben we gegeten bij Mr. Spaghetti, waar ik het toch wel wat misleidende prijzen vind. We overwogen om te eten in de Plop Burger, maar toen enkele gezinnen toestroomden besloten we verder te wandelen. Bij Plop Burger staan de prijzen voor menu's vermeld (dus incl. drank etc.), maar bij Mr. Spaghetti gaat het enkel om het hoofdgerecht. Gevolg: niet genoeg cash bij en dus mogen pinnen.
Bedankt voor je zeer uitgebreide omschrijving van je dag! Nu nog enkele foto's en je hebt een TR!
Wat die 'misleidende prijzen' betreft, er staat toch duidelijk op de foto en beschrijving vermeld welke items je krijgt voor de prijs? Het is natuurlijk wel spijtig dat men daar niet consequent in is, maar ik denk dat dat twee redenen heeft:
1) het Plop Hamburgerrestaurant is een hamburgertent waarbij je een bakje friet apart kunt bestellen, een snack apart, een dessert apart enz dus heeft Plopsa op voorhand al iets goedkopere menu's samengesteld dan dat je alles los zou kopen. Bovendien zijn mensen het gewoon om menu's voorgeschoteld te krijgen in hamburgertenten (denk aan McDo).
2) Als ze menu's van hun gerechten in Mr. Spaghetti moeten gaan maken, gaat de prijs afschrikken denk ik De prijs ligt nu al redelijk hoog (tegen het maximum!) MAAR ik vind hem gerechtvaardigd voor de kwaliteit en hoeveelheid die je krijgt. Maar als je er nog eens de prijs van een drankje en/of sausje gaat bijdoen, gaat de prijs zo hoog worden dat het echt gaat afschrikken.
Je opmerking voor wat groenten bij sommige menu's (vol-au-vent, halve kip, steak) vind ik wel een goede suggestie! Ik had er eigenlijk zelf nog nooit aan gedacht, maar het zou een goede toevoeging zijn. Ook in de Efteling doen ze dat in het Witte paard (standaard gekookte groenten zoals bloemkool, broccoli en wortelen), maar een potje sla met een schijfje tomaat en wat geraspte wortelen zou ook mooi zijn!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
Jammer genoeg opende Sky Drop maar 1 x als we in het bad waren - rond 16u10 - maar hebben we deze niet kunnen bezoeken. Een tweede keer opende die niet. De logica hier is me toch niet geheel duidelijk.
Een vreemde werking daar ja, ik heb ook al gemerkt dat die glijbaan openingsuren heeft en ik begrijp niet waarom. Kost de operator dan echt zóveel teveel om da attractie continu open te houden?