X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 116

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Plopsaland De Panne] 2017 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door siroccofreakske Bekijk Berichten
    Met Heidi ook niet, vind ik. Bij de vleermuis heb je tenminste nog het excuus dat het ding dateert van bij de opening van Plopsaland...
    Een echt drukke dag heb ik nog niet geweten, maar tothiertoe viel de wachtrij van heidi altijd goed mee op middeldrukke dagen. Op zich heeft de baan ongeveer dezelfde Capaciteit als Twister en Gröna Lund trekt een veelvoud aan bezoekers tegenover Plopsaland, en op veel minder dagen.

    Plopsaland kan zijn jaarlijkse bezoekers wel aan volgens mij, maar niet als driekwart daarvan in de zomer komt: druktespreiding zou een grote prioriteit moeten zijn in het park, door bv evenementen buiten de vakanties te organiseren.

  2. #2

    Re: [Plopsaland De Panne] 2017 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Een echt drukke dag heb ik nog niet geweten, maar tothiertoe viel de wachtrij van heidi altijd goed mee op middeldrukke dagen. Op zich heeft de baan ongeveer dezelfde Capaciteit als Twister en Gröna Lund trekt een veelvoud aan bezoekers tegenover Plopsaland, en op veel minder dagen.

    Plopsaland kan zijn jaarlijkse bezoekers wel aan volgens mij, maar niet als driekwart daarvan in de zomer komt: druktespreiding zou een grote prioriteit moeten zijn in het park, door bv evenementen buiten de vakanties te organiseren.
    Gröna Lund mag dan wel een veelvoud aan bezoekers hebben, daar betaal je wel per attractie. Het aantal bezoekers dat een wristband koopt om alles onbeperkt te doen, zal niet veel hoger liggen dan het aantal bezoekers van Plopsaland. Daarbij heeft Gröna Lund ook een ruimer aanbod wat achtbanen betreft.

    Daar komt nog eens bij dat Plopsaland naar 2 miljoen bezoekers wil. Dan zit je aan de capaciteit van pakweg Parc Astérix en Phantasialand.

    Maar bon, daar zijn al genoeg woorden aan vuil gemaakt. Plopsaland is wellicht blij dat het archief van het forum verdwenen is.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •