X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 116

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #11

    Re: [Plopsaland De Panne] 2017 - Nieuws en geruchten

    Wat mij vooral opvalt is dat de meeste themazones die plopsa bouwt perfect los te koppelen zijn van het figuurtje. Met uitzondering van Mega Mindy en Rox is elke themazone vaak een ietwat cartooneske variatie op een herkenbaar en tijdloos thema. Piraten gedoe, Tiroler gedoe, Vikinggedoe, Kasteelgedoe, uitvergrote natuur,... . Die thema's blijven bijna even goed werken zonder de figuurtjes. Zelfs Anubis heeft een mysterieuze sfeer die ook werkt zonder de gepixelde stills die in de wachtrij hangen. Het figuurtje is bijna altijd een extraatje op een herkenbare basisthematisering.
    Ik denk dat of een serie het al dan niet tot attractie of zone schopt te maken heeft met hoe herkenbaar de stijl nog is als je de serie er los van koppelt.

    Ik vrees dat Plopsa nooit een Rapid River gaat krijgen. Die dingen nemen enorm veel oppervlakte in, hebben capaciteit en worden zelden door één operator bediend. Bovendien zijn ze ook bijzonder onaangenaam voor de elektriciteitsrekening en kan je ze niet openen in de winter. Dat allemaal samengenomen lijkt het gerucht dat Steve Van den Kerkhof er ook niet al te dol op is ook nog vrij plausibel. Ik ben zelf wél een fan van dit soort attracties en heb voor de sport dan maar eens een sattelietje van plopsa erbij gehaald en ernaast de oppervlakte van verschillende bekende rapid rivers gezet. Binnen de huidige parkgrenzen lijkt het dan toch aardig puzzelwerk te vragen. Wat mij betreft moet elk zichzelf respecterend pretpark een rapid én een boomstambaan hebben: dus ik stel voor dat ze daar in Adinkerke maar snel eens beginnen puzzelen.

    Laatst gewijzigd door Pretparkfreak7; 02-08-17 om 10:27.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •