X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 116

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Plopsaland De Panne] 2017 - Nieuws en geruchten

    Ze hebben die passes inderdaad al een tijdje maar ze delen ze niet bij elke storing uit, het hangt precies af van de duur van de storing en hoe lang je al in de rij stond, etc. Vind ik wel een zeer correcte en wenselijke service naar bezoekers toe!

  2. #2

    Re: [Plopsaland De Panne] 2017 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Simon42 Bekijk Berichten
    en hoe lang je al in de rij stond
    Hoe gaan ze dat bepalen/verantwoorden? Dat kan toch bijna niet, ze gaan dan ook altijd klachten en discussies hebben met bezoekers.
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  3. #3

    Re: [Plopsaland De Panne] 2017 - Nieuws en geruchten

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
    Hoe gaan ze dat bepalen/verantwoorden? Dat kan toch bijna niet, ze gaan dan ook altijd klachten en discussies hebben met bezoekers.
    Weet ik ook niet, ik vermoed vooral lange vs korte wachtrij. Het lijkt me best mogelijk dat ze een korte rij van 10 minuten wachten niet gaan compenseren. Of ze een lange rij dan helemaal compenseren of niet, weet ik niet.

    Het staat vast dat er verschillende maatstaven zijn, want ik heb recentelijk al storingen meegemaakt waar geen sorry pass werd gegeven, en andere waarvan ik weet dat er wel een gegeven werd. De exacte criteria zullen ze waarschijnlijk niet zomaar presenteren

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •