Ik snap dan natuurlijk ook volledig de keuze van Plopsa om vooral in te zetten op hun (tijdloze) animatieseries, maar toch hoop ik ook nog altijd dat ze hun tienerreeksen inderdaad toch terug nog wat beter en wat meer in de kijker zetten met een eigen themazone met een paar attracties. Zo kunnen er dan inderdaad ook wat meer thrill-attracties, zoals 'Anubis: the ride', in het park gebouwd worden met een passend thema, want geef nu zelf toe, een achtbaan zoals 'Anubis: the ride' met een Maya- of een Nils Holgersson-thema vind ik nu niet echt bepaald 'eng' of passend daarvoor. 'Ghost Rockers' is net zoals 'Het Huis Anubis' een paar jaar geleden een heel succesvolle serie met allebei een 'iets donkerdere kant'. Ik vind dan ook dat ze de kans om eindelijk nog eens een echte enge en coole attractie in het pretpark te zetten met zo'n bijpassend thema zeker niet mogen laten schieten. Daarbij ben ik zeker dat het dan, net zoals het Anubis-thema in het pretpark, een soort tijdloos en heel populair thema gaat worden voor het pretpark. Ik heb ook het gevoel dat Plopsaland De Panne zowat het enige park is dat nu ook echt nog (veel) attracties heeft/maakt met live-action figuurtjes uit hun series. Ik vind het dan ook totaal niet passen en ook (heel) spijtig dat ze dan vanaf nu alleen nog maar zouden inzetten op de animatiefiguurtjes, die (bijna) allemaal voor de (écht) kleine kinderen zijn.