X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Bekijk Poll Resultaten: Wat is het beste Halloween event van België?

Stemmers
10. Je mag niet op deze poll stemmen
  • Halloween Night (Bellewaerde)

    0 0%
  • Fiësta Mortal (Bellewaerde)

    0 0%
  • Enjoy the day... Fear the night (Walibi Belgium)

    7 70,00%
  • The Fear is Real (Bobbejaanland)

    3 30,00%
  • Ketnet Halloween Nocturnes + Halloween Scare Nights (Plopsaland De Panne)

    0 0%
  • Nachtwacht Halloween Weekends (Plopsaland De Panne)

    0 0%
  • Dinoween (Plopsa Coo)

    0 0%
  • Halloween (Pairi Daiza)

    0 0%
  • Halloween (Olmense Zoo)

    0 0%
  • Hanloween (Grotten van Han)

    0 0%
  • Andere

    0 0%
Resultaten 1 tot 6 van de 6
  1. #1

    [Poll] Wat is het beste Halloween event van België?

    Nu het reguliere seizoen op zijn einde loopt en Halloween achter de rug is, kunnen we nog even nagenieten van de verschillende Halloween events. Volgens wat ik hier al zag passeren, hebben velen toch minstens één van de events bezocht. Naast oudgetrouwen als Walibi, Bellewaerde en Bobbejaanland, startte ook Plopsaland De Panne met een eerste poging om een 16+ event aan te bieden...

    Welk van deze events vond je het beste? En waarom?

  2. #2

    Re: [Poll] Wat is het beste Halloween event van België?

    Walibi belgium was de topper voor mij. Heb er niet veel kunnen doen dit jaar spijtig genoeg.

  3. #3

    Re: [Poll] Wat is het beste Halloween event van België?

    Walibi was de topper, Bellewaerde de flopper, kort samengevat

  4. #4

    Re: [Poll] Wat is het beste Halloween event van België?

    Ik ga niet stemmen, want ik heb er te weinig bezocht om echt te kunnen oordelen. Het enige evenement dat ik echt deftig bezocht heb is dat van Walibi Belgium. Daar heb ik niet veel over te zeggen: hele leuke dag gehad.

    Bobbejaanland heb ik dit jaar voor het eerst bezocht en we hebben Sonar en Welp gedaan. We waren er maar om 15u en het was énorm druk (grote drukte was te verwachten op de laatste nocturne, maar het was zo mogelijk nóg erger. ) Veel rondlopen hebben we niet gedaan, de scarezones met acteurs hebben we enkel in de rapte gezien als we er voorbijliepen. Ik vind de spookhuizen zelf hier wel van een zeer hoog niveau. Ik ben geneigd voor BJL te stemmen, maar echt eerlijk is dat niet gezien ik deze voor het eerst bezoek en iets nieuws laat altijd meer indruk achter.

    Bellewaerde tot slot heb ik ook een aantal uur gedaan tot de regen en de kou ons te veel werd. Hospital Fatal blijft toch ook een mooi spookhuis, maar ikzelf vind er niet veel meer aan gezien ik hem elk jaar al heb gedaan. Voodoo Villains vond ik wel goed: mooi aangekleed en behoorlijk lang. En qua aankleding van het park vind ik dat Bellewaerde zeker niet moet onderdoen voor de andere parken, integendeel. Al zagen sommige autowrakken er wel nog een stuk meer wrak uit dan vorig jaar - volgens mij bergen (of gooien?) ze die dingen op het eind van het seizoen niet zo zachtaardig op.

    Van deze drie is Bobbejaanland wel de enige die de haunted houses nog steeds gratis aanbiedt. Ik weet niet of ik dit goed vind, want je zou er meer kunnen doen als je ervoor moest betalen omdat er dan minder volk zou zijn. Ook dat ze het volk er niet in sneltempo doorjagen om de wachttijd te drukken vind ik een positief punt: het was heel lang wachten, maar dan word je uiteindelijk wel beloond met de volledige ervaring.
    Laatst gewijzigd door Rickie97; 05-11-18 om 14:22.

  5. #5

    Re: [Poll] Wat is het beste Halloween event van België?

    Ik heb dit jaar vier Halloween-events bezocht:
    - Movie Park (Horror Festival)
    - Walibi Belgium (Enjoy the Day - Fear the Night)
    - Bobbejaanland (The Fear is Real)
    - Europa-Park (Traumatica)

    Als ik de beste moet kiezen, kies is zonder een seconde twijfel voor Traumatica. Aangezien het hier echter gaat over de Belgische events, moet ik kiezen voor Walibi Belgium. Ik vind het evenement van Bobbejaanland zeker niet slecht, maar Walibi weet me toch elk jaar meer te overtuigen.
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  6. #6

    Re: [Poll] Wat is het beste Halloween event van België?

    Ik heb gestemd voor Bobbejaanland. Net als vorig jaar was het twijfelen tussen Walibi en Bobbejaanland, maar toch genoot Bobbejaanland mijn voorkeur, vanwege originele spookhuizen (Welp en Childhood Fears), een straffe show (Professor Pickart) en leuke scare zones. Het hele park is ook mooi aangekleed. Ook het feit dat quasi alles gratis te bezoeken is, en ze aangepaste horeca hebben, spelen mee in het voordeel. Tijdens de nocturnes kan je ook nog genieten van de Party of the Dead, welke ik ook een pluspunt vind.

    Runner up is dus Walibi Belgium, waar het aanbod groot is, maar in mijn ogen nog niet volledig. Niet overal vind ik dat er genoeg Halloween theming is, en de spookhuizen (op Black Rose na) vind ik nogal gelijkaardig.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •