X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 17 van de 17
  1. #1

    [Tayto park] 2017 - Waterattractie

    Het grootste pretpark van Ierland blijft gestaag groeien. Dit jaar openen ze hun eerste waterattractie, en van wat we tot nu toe kunnen zien, beloofd het ook meteen de mooiste attractie van het park te worden!








  2. #2

    Re: [Tayto park] 2017 - Waterattractie


  3. #3

    Re: [Tayto park] 2017 - Waterattractie

    Het einde is in zicht:








    Bron: Meroteboy - http://coasterforce.com/

  4. #4

    Re: [Tayto park] 2017 - Waterattractie

    Wow, ziet er zeker niet slecht uit!


    foto: Tayto Park

  5. #5

    Re: [Tayto park] 2017 - Waterattractie

    Ziet er zeker niet slecht uit, maar ik snap het thema toch niet zo goed... Enerzijds stukje Afrika, anderzijds Middeleeuws ridderthema?

  6. #6

    Re: [Tayto park] 2017 - Waterattractie

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Ziet er zeker niet slecht uit, maar ik snap het thema toch niet zo goed... Enerzijds stukje Afrika, anderzijds Middeleeuws ridderthema?
    Ik herken er toch eerder vikinghuisjes in .

  7. #7

    Re: [Tayto park] 2017 - Waterattractie

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Ik herken er toch eerder vikinghuisjes in .
    Dan vind ik Plopsa er mbv kitsch er toch meer in geslaagd om een vikingstijl te creëren, want dit doet me op deze foto ook wel meer denken op Afrika dan wat anders. Wellicht dat als je in het echt de details ziet, dat het duidelijker zal zijn. Ook vreemd dat sommige huisjes echt stro hebben en andere gewoon platte houten balken. Nu de boot in het midden verraadt inderdaad wel het vikingthema. Maar al bij al vind ik het een zeer knappe prestatie daar!
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  8. #8

    Re: [Tayto park] 2017 - Waterattractie

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
    Dan vind ik Plopsa er mbv kitsch er toch meer in geslaagd om een vikingstijl te creëren, want dit doet me op deze foto ook wel meer denken op Afrika dan wat anders. Wellicht dat als je in het echt de details ziet, dat het duidelijker zal zijn. Ook vreemd dat sommige huisjes echt stro hebben en andere gewoon platte houten balken. Nu de boot in het midden verraadt inderdaad wel het vikingthema. Maar al bij al vind ik het een zeer knappe prestatie daar!
    Plopsa is voor het cartooneske gegaan, Tayto park lijkt eerder de realistische route te volgen. Zie ook de helm in de rotsformatie, als ze voor een herkenbaar vikingthema hadden gekozen hadden ze daar hoorns op gezet: iets dat volgens historici nooit gedaan werd door de echte vikings.

  9. #9

    Re: [Tayto park] 2017 - Waterattractie

    En de eerste tests vonden enkele dagen geleden plaats! Momenteel komt er nog geen water van de afdalingen, hopelijk komt dat er nog.

    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  10. #10

    Re: [Tayto park] 2017 - Waterattractie

    Tof dat je met twee naast mekaar kan zitten in die boten. Als ik me niet vergis is dit dan een Interlink attractie van het model 'Super Flume'. (http://www.interlink-lg.com/products-5.htm). Lijkt me ook goed te zijn voor de capaciteit: mensen zullen liever met zijn tweeën op een aparte rij aansluiten in een boot dan als ze achter mekaar moeten zitten.

    Een waterattractie was een logische volgende stap voor dit park en het ziet er echt heel goed uit. Als hun nieuwe grote achtbaan af is in 2019, wil ik zeker nog eens een bezoek brengen aan dit park!

  11. #11

    Re: [Tayto park] 2017 - Waterattractie

    The Viking Voyage is vanaf vandaag officieel geopend! Op onderstaand filmpje kun je al een aantal onride-beelden zien:


  12. #12

    Re: [Tayto park] 2017 - Waterattractie

    Geen water van de afdalingen, jammer :s

    Hier nog een foto. HOE COOL IS DEES?!

    Laatst gewijzigd door yelle8; 16-06-17 om 18:46.
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  13. #13

    Re: [Tayto park] 2017 - Waterattractie

    Dit kostte wellicht maar een fractie van Chiapas, maar ziet er wel bijna even leuk uit. Hopelijk laten ze deze fluim in de nabije toekomst inter-ageren met een nog te bouwen familiecoaster. Het decors leent zich wel voor meerdere attracties.

  14. #14

    Re: [Tayto park] 2017 - Waterattractie

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
    Geen water van de afdalingen, jammer :s
    Je moet natuurlijk als park steeds de afweging maken tussen kosten (onderhoud van de pompen, kosten voor energie) en beleving. Het constante rivier gevoel verdwijnt hier nu, wat jammer genoeg ten koste gaat van de hele attractie beleving.

  15. #15

    Re: [Tayto park] 2017 - Waterattractie

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
    Geen water van de afdalingen, jammer :s
    Ik heb toch nog een ander filmpje gevonden, waar wel water komt van één van de drops. Voor de geïnteresseerden, te zien vanaf 0.16: https://www.youtube.com/watch?v=Cr_K...=youtu.be&t=16

  16. #16

    Re: [Tayto park] 2017 - Waterattractie

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Putoor Bekijk Berichten
    Ik heb toch nog een ander filmpje gevonden, waar wel water komt van één van de drops. Voor de geïnteresseerden, te zien vanaf 0.16: https://www.youtube.com/watch?v=Cr_K...=youtu.be&t=16
    Aah, dan zijn er toch pompen voorzien, super! Hopelijk gebruiken ze ze dan ook altijd!
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  17. #17

    Re: [Tayto park] 2017 - Waterattractie

    Prachtige luchtfoto! Wat een knappe attractie is het geworden!


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •