Privacy Statement (GDPR)

Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team

Resultaten 1 tot 10 van de 10

[Planet Coaster] wedstrijd 7

Gezien ik de enige deelnemer bleek bij de vorige wedstrijd kreeg ik van de organisator de opdracht om de volgende wedstrijd op te starten. Omdat een echte darkride wedstrijd bijgevolg nog steeds niet heeft plaats gevonden organiseer ik iets gelijkaardigs met een lagere instapdrempel: Er is nu reeds een layout en de ruimte waarbinnen alles moet gebeuren wordt beperkt. Ik presenteer u...

PP.BE WEDSTRIJD 7

Naam:     20181105185507_1.jpg
Bekeken:  99
Groote:   622,6 KB

Het verhaaltje:
    Iedereen loopt storm voor een attractie die niet veel meer om het lijf heeft dan een frontje en een dak. De aangelegde wachtrij is ook helemaal niet berekend op deze topdrukte. Laat zien dat je een echte pretparkfan bent en geef die dwazen waar voor hun geld.

De opdracht:
    Je moet 3 dingen doen:
    - de rondrit een thema geven. Maakt niet uit wat. Je mag aansluiten op wat er nu al staat of het roer volledig omgooien.
    - de wachtrij binnen het gebouw heraanleggen zodat ze meer volk aankan
    - de winkeltjes en toiletten laten aansluiten op het pad.

Er zijn 3 beperkingen:
    - De layout blijft ongewijzigd
    - Blijf onder de 8000 gebruikte objecten
    - Het gebouw moet even groot blijven. Muren of decoraties wijzigen, toevoegen of slopen mag zolang het bestaande gebouw daarbij even groot blijft.

Puntenverdeling
    10 Concept
    20 Thema/visuele aankleding
    20 Interactie met omgeving
    20 ritverloop
    20 Belichting
    10 veiligheid

Deadline: 1 januari 2019

Deelnemers:
    -Nathan G
    -Nielsje
    -Joachim 1107
    -...
    Laatst gewijzigd door Pretparkfreak7; 14-11-18 om 02:02.

Re: [Planet Coaster] wedstrijd 7

Tof idee! Ik doe mee!
    Coastercount: 266
    Live a life you will remember!

Oeioei, probleempje...

"This park contains DLC you don't own. This means you cannot save changes to this park."

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nathan G Bekijk Berichten
    "This park contains DLC you don't own."
    Da's sneu. Blijkbaar heb ik Adventure Pack en Spooky pack gebruikt. Dat eerste kan er relatief makkelijk uit. Dat tweede is de darkride zelf: dus da's moeilijker. Ik kan wel zien of ik een equivalentje uit de hoed kan toveren.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Da's sneu. Blijkbaar heb ik Adventure Pack en Spooky pack gebruikt. Dat eerste kan er relatief makkelijk uit. Dat tweede is de darkride zelf: dus da's moeilijker. Ik kan wel zien of ik een equivalentje uit de hoed kan toveren.
    Spooky Pack heb ik, dus dat is voor mij geen probleem. Indien ik de enige ben die problemen heeft, kan het dus vrij simpel opgelost worden.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nathan G Bekijk Berichten
    Spooky Pack heb ik, dus dat is voor mij geen probleem. Indien ik de enige ben die problemen heeft, kan het dus vrij simpel opgelost worden.
    Ik heb de magma paneeltjes eruit gegooid en de boel geupdate... werkt dat? of moet ik nog een verdwaald object opsporen?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Ik heb de magma paneeltjes eruit gegooid en de boel geupdate... werkt dat? of moet ik nog een verdwaald object opsporen?
    Het werkt! Merci voor de moeite

Ik doe ook sowieso mee.

Ik wil wel proberen, maar heb geen spooky pack

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joachim1107 Bekijk Berichten
    Ik wil wel proberen, maar heb geen spooky pack
    https://steamcommunity.com/sharedfil...?id=1564504600
    Dan is er de net gestripte variant met de slee darkride als vervanger voor de spooky-pack darkride. Succes.
    Als je een week extra nodig hebt omwille van je latere start, laat je het maar weten.

Forum Rechten