X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 14 van de 14

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Europa-Park] kabelbaan van Frankrijk naar het park

    En inderdaad vooral: EP kan een vakantiepark bouwen, vanwaaruit men met die kabelbaan naar het park of het aquapark kunnen.
    gevolg: mensen gaan inderdaad langere periodes logeren, èn er komt een toeristische attractie bij (leuk voor de kinderen en men hoeft geen extra parking te voorzien).
    ik vind het een prima idee.

  2. #2

    Re: [Europa-Park] kabelbaan van Frankrijk naar het park

    Eerst zien, dan geloven.

    Ik geloof namelijk dat dit niet meer dan een reclamestunt is. Fransen die naar Europa Park gaan komen via de verbindingswegen Mulhouse of Straatsburg. Vanuit beide steden is de connectie met Europa Park best goed (tenzij je GPS je voor 'god weet welke reden' door Offenburg stuurt).

    Het aanleggen van een kabelbaan van slechts een paar kilometer zorgt ervoor dat de Franse 'hub' ergens ter hoogte van het kleine dorpje Dieboldsheim zou moeten komen. En om hier te geraken moet je heel wat lokale wegen nemen. Deze wegen zouden totaal overbelast raken moesten de Fransen er effectief voor kiezen om hier massaal de kabelbaan te nemen. Daarenboven zal de verplaatsing vanuit Straatsburg of Mulhouse naar Dieboldsheim plus de kabelbaan langer duren dan een verplaatsing via de reeds bestaande infrastructuur. Die kabelbaan is dus, los van het 'attractie-aspect' waardeloos. Daarenboven heb je vanuit Rihnau (Op 7 km van Europa Park) nu al een gratis ferry verbinding (vaart iedere 5 minuten) tussen Frankrijk en Duitsland die als 'feeder' dient voor Franse gasten en personeel.

    Ik denk gewoon: Goed gedaan Mack... Gratis promotie in Frankrijk met een plan dat er niet eens ligt. Want de intentie hebben is niets waard tot het plan concreet is. Ik zal verbaasd zijn als we hier in de nabije toekomst effectief een kabelbaan gaan zien.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •