X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 6 van de 6
  1. #1

    [Schwaben Park] 2019

    Het Duitse Schwaben Park heeft de bootattractie „Tabalugas Abenteuer“ dewelke tot eind 2017 zijn tochtjes maakte te Holiday Park (voorheen Kanalfahrt) overgekocht.

    Techniek en boten werden aangekocht. Vanzelfsprekend zal er wel een ander thema toegevoegd worden.

    Verder zal de achtbaan Wilde Hilde in 2019 officieel openen, nadat deze eind van dit pretparkseizoen reeds de eerste ritjes heeft gemaakt (testfase):



    Foto: Schwaben Park

  2. #2

    Re: [Schwaben Park] 2019

    Ik neem aan dat ze wel een nieuw parcours voorzien in Schwaben Park? Tenzij het park groter is dan ik me herinner, is er zeker geen plaats voor de volledige rit van de bootvaart. Ik hoop dat ze het antieke aandrijvingssysteem ook hebben overgekocht, dit vind ik altijd wel leuk om te zien!

  3. #3

    Re: [Schwaben Park] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Ik hoop dat ze het antieke aandrijvingssysteem ook hebben overgekocht, dit vind ik altijd wel leuk om te zien!
    Zou ook mee verhuizen...

  4. #4

    Re: [Schwaben Park] 2019

    De overdekte hal van Schwaben Park zal deze winter aangekleed worden...





    Bron: Facebook Schwaben Park

  5. #5

    Re: [Schwaben Park] 2019

    De overdekte hal zal niet enkel aan de buitenzijde aangekleed worden. Binnenin zal ook een nieuwe attractie ontstaan, dewelke uniek is voor Duitsland...



    Bron: https://www.facebook.com/Schwabenpark/

  6. #6

    Re: [Schwaben Park] 2019

    Eerder werd reeds bericht dat Schwaben Park de bootattractie „Tabalugas Abenteuer“ van Holiday Park had overgekocht.

    Het park had ook reeds gemeld dat er in de indoorhal een nieuwe attractie zou ontstaan.

    Gisteren bracht het park het nieuws uit dat deze bootattractie gebouwd zal worden in de indoorhal.

    In deze attractie zal er gewerkt worden met verschillende effecten zoals water, vuur en licht.

    Bijzonder is ook dat deze ride een soundtrack van IMAscore zal bekomen.



    Een interessant project om volgen.

    Teaser: https://www.facebook.com/Schwabenpark/

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •