Het betreft toch die 'uiterst rechtse' uithoek van het park, voorbij de botsauto's en de rapid, niet? Daar stond toch niet veel meer dan een Diego-speeltuintje, meen ik me te herinneren. Sinds onze jongste (°2010) geen peuter meer is, kwamen we nooit meer in die zone. Het ontwerp hierboven ziet er toch uitnodigend uit om minstens even te gaan kijken en indien mogelijk te verpozen. Want rust-zones mis ik wel in ADHD-Nickland.

Maar het is idd maar een beperkte ingreep. Ik ben matig enthousiast omdat het park de laatste jaren niet meer stilstaat ... met dank aan concurrent PHL, denk ik dan. Remember: Bandit werd deels geherspoord, Star Trek is OK qua rit maar zit er boenk op qua theming. Dat geldt helaas veel minder voor de knip-en-plak vernieuwing van de rapid, maar ze lieten die tenminste niet langer verkommeren. En het is niet dat PR in de andere parken stilzit. Ik hoop evenwel dat ze in MPG hun matige coasters niet gaan VR-krachten en dat in 2020 iets volwaardig en filmgerelateerd opent in wijlen Ice-Age. Hollywood Tours 2.0 zou wel geinig zijn!