X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 39

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Moviepark Germany] 2019

    De uiterst rechtse speeltuin leek me tijdens het openingsweekend verre van voltooid. Het parkplan vermeldt 'voorjaar', dus hebben ze wel nog even.







    De vuilbakken nabij de 4D (en mogelijk ook elders in het park) afficheren de vernieuwde waterattractie 'Area 51' voor komende zomer.

  2. #2

    Re: [Moviepark Germany] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten

    De vuilbakken nabij de 4D (en mogelijk ook elders in het park) afficheren de vernieuwde waterattractie 'Area 51' voor komende zomer.
    Jup.. dat betreft een ombouw van Bermuda Triangle. De vulkanen gaan weg en er komt een rotswand in de plaats. Alles wat met inca's/maya's te maken heeft gaat weg en de attractie krijgt in zijn geheel een grote oplapbeurt

  3. #3

    Re: [Moviepark Germany] 2019

    Jup (bis) ... en het enige wat ik vanop Star Trek kon zien, is dat de vloer van de draaischijf in het station van Alien Enc. verwijderd is. Uitwendig zag ik voorts nog niks veranderd, maar mogelijk speelt het meeste werk zich binnen af. Die attractie gaat dus al zeker niet open zijn op het late Paasweekend. En ook voor Hemelvaart- en Pinksterweekend zal er mogelijk nog geen waterpret zijn in die côté van het park.

    Zin in nog meer gezanik: MP Express anno 2019 moet zowat doe roestigste coaster zijn die ik sinds heel lange tijd gezien heb. Splat-o-Dinges deed het niet, er was zelfs een gondel losgemaakt. En ook Crazy Surfer deed het niet, dat was voor beide attracties ook al het geval fin saison 2018. De topspin was ook "tijdelijk buiten gebruik".

    Maar positief: ze waren wel open i.t.t. de meeste parken in België, en het is er nog steeds gratis foto's kieken met de gewillige cast & crew:


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •