X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 4 van de 5 EersteEerste ... 2345 LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 80 van de 89
  1. #61

    Re: [Energylandia] 2018 - Intamin hypercoaster Hyperion

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Vandaag pakketjes geleverd:



    En al (deels) in elkaar geknutseld:





    Op deze bron: https://www.skyscrapercity.com/showt...57590&page=693 zie ik ook volk op de waterglijbanen. Het is me niet duidelijk of ...
    a) dit om een publiciteitsopname gaat
    b) het hele waterpark geopend is dan wel een deel
    c) er nog een officiële opening van het waterpark moet volgen
    Op Facebook stonden er in hun verhaal gisteren ook foto's van het waterpark, waarbij er ook bezoekers te zien zijn. Ik vermoed dat het (soft) open is?

  2. #62

    Re: [Energylandia] 2018 - Intamin hypercoaster Hyperion

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    amai: ik was ver heen gisteren! Ik kon alleen maar rijen van 3 zien in die foto's van skyrush. En ik zat me daar nog bij af te vragen welke idioot het in zijn hoofd haalde om rijen met een oneven aantal te ontwerpen en dat een single rij daar vooruit zou vliegen... xD

    Bon de essentie was: het lijkt op skyrush.
    De idioot die rijen van drie verzonnen heeft is Zamperla

    Naam:     2018-06-12_133213.jpg
Bekeken:  753
Groote:   172,9 KB

  3. #63

    Re: [Energylandia] 2018 - Intamin hypercoaster Hyperion

    Pull-through is begonnen:

    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  4. #64

    Re: [Energylandia] 2018 - Intamin hypercoaster Hyperion

    Op het Polski forumski https://www.skyscrapercity.com/showt...57590&page=696 betwijfelen lokale fans de opening van Hyperion ... dit jaar. De reden is te zien op onderstaande foto: slijtage aan het spoor na het pull-througen (dank voor het mooie Nederlands). Hyperion wordt er de eerste coaster genoemd die aan renovatie toe is alvorens zelfs nog maar een testrit plaats had.


  5. #65

    Re: [Energylandia] 2018 - Intamin hypercoaster Hyperion

    Hmm, dat lijkt me eerder schade die er al op voorhand was door slechte opslag/montage. Op de video in mijn post - en ook op de foto hierboven - hierboven is te zien dat die krassen al aanwezig zijn nog voordat de trein er gepasseerd is, zelfs op de backbone. Wel opmerkelijke schade in ieder geval!
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  6. #66

    Re: [Energylandia] 2018 - Intamin hypercoaster Hyperion

    Die slijtage zie je al vrij snel bij nieuwe banen op de plekken waar de wieltjes rijden, bij Dizz was dit bijvoorbeeld ook al heel snel en ook bij Tiki Waka en zelfs bij Taron kan je dit zien. Maar dat dit al bij een pull trough gebeurt is wel zeer snel.

  7. #67

    Re: [Energylandia] 2018 - Intamin hypercoaster Hyperion

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Die slijtage zie je al vrij snel bij nieuwe banen op de plekken waar de wieltjes rijden, bij Dizz was dit bijvoorbeeld ook al heel snel en ook bij Tiki Waka en zelfs bij Taron kan je dit zien. Maar dat dit al bij een pull trough gebeurt is wel zeer snel.
    Toch niet zo'n krassen en roest-achtige plekken?! Maar ik blijf erbij dat deze schade er volgens mij al op voorhand was en niet door de pull-through komt.

    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  8. #68

    Re: [Energylandia] 2018 - Intamin hypercoaster Hyperion

    Dit komt wel vaker voor. Een likje verf erover en het is weg. Je ziet ook dat er lichte schade is aan de grote backbone. Dus dit zal hoogstwaarschijnlijk door het transport komen. Geen zorgen, als het erg was, dan hadden ze niet begonnen met de pull trough...

  9. #69

    Re: [Energylandia] 2018 - Intamin hypercoaster Hyperion

    Ja, dit is inderdaad niet zo uitzonderlijk. Door tijdsgebrek gaan de trackdelen wel eens op transport terwijl de verf nog niet helemaal droog is, en vervolgens wordt bij de montage en installatie wordt ook weer vrij ruw om gegaan met het staal... Wanneer alles klaar is gebeurd dan ook nog een "touch-up", en daarna ziet alles er weer prima uit

  10. #70

    Re: [Energylandia] 2018 - Intamin hypercoaster Hyperion

    Over de (herstel- dan wel finetune-)werken aan het spoor, laat ik me even niet meer uit.
    De foto's van een test-trein roepen nog andere vragen bij me op:

    1. Zullen de treinen langer zijn dan deze 2 x 4 -zitters?

    2. Zullen de treinen beter afgewerkt zijn? Ik doel op de vloerplaat en ook op de nep-knopjes bij front-seat. Dat is van het niveau jaren '80: Atari, Commodore e.a. Een beetje onride elektronische display à la Blue Fire's hartslagmeters lijkt me toch wel beter passend voor een space-thema.

    3. Wat doet dat houten paneel achteraan? Stelt dat de maximaal uitgestrekte ledematen der fictieve passagiers voor? Of heeft dat te maken met weerstand en/of de tunnelgrootte?




  11. #71

    Re: [Energylandia] 2018 - Intamin hypercoaster Hyperion

    die houten plank lijkt me inderdaad een soort mal, om na te gaan of iemand met lange armen zich nergens kan bezeren onderweg...
    En die karretjes laat die maar basic zijn. Wat men hiermee bespaart, wordt volgend jaar in een nieuwe coaster geïnvesteerd :-).

  12. #72

    Re: [Energylandia] 2018 - Intamin hypercoaster Hyperion

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Over de (herstel- dan wel finetune-)werken aan het spoor, laat ik me even niet meer uit.
    De foto's van een test-trein roepen nog andere vragen bij me op:

    1. Zullen de treinen langer zijn dan deze 2 x 4 -zitters?

    2. Zullen de treinen beter afgewerkt zijn? Ik doel op de vloerplaat en ook op de nep-knopjes bij front-seat. Dat is van het niveau jaren '80: Atari, Commodore e.a. Een beetje onride elektronische display à la Blue Fire's hartslagmeters lijkt me toch wel beter passend voor een space-thema.

    3. Wat doet dat houten paneel achteraan? Stelt dat de maximaal uitgestrekte ledematen der fictieve passagiers voor? Of heeft dat te maken met weerstand en/of de tunnelgrootte?
    1; Treinen worden 7 bakjes groot met telkens plek voor vier personen, 28 pers/per trein dus. Was al langer bekend.

    2. De vloerplaat kan ik weinig over zeggen, maar het fake paneel lijkt me zo te blijven. Ziet er nog cheaper uit als Start Trek in Movie Park jammer genoeg.


    3. Dat is inderdaad om de vrije ruimte te controleren, doen ze bij elke achtbaan normaal gezien.

  13. #73

    Re: [Energylandia] 2018 - Intamin hypercoaster Hyperion

    Dat houten bord dient inderdaad om na te gaan dat bezoekers nergens decor of bomen of eender wat aan kunnen raken tijdens de rit. Dit wordt altijd gedaan bij een Pull Trough.
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  14. #74

    Re: [Energylandia] 2018 - Intamin hypercoaster Hyperion

    Enkele verlekkerende plaatjes van Intamin:





    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  15. #75

    Re: [Energylandia] 2018 - Intamin hypercoaster Hyperion

    geef toe, als je dit ziet krijg je toch zin om in de auto te springen hé....

  16. #76

    Re: [Energylandia] 2018 - Intamin hypercoaster Hyperion

    Wat moet die tweede foto in godsnaam voorstellen?! dat zijn toch haast te veel bochten op te weinig tijd.

  17. #77

    Re: [Energylandia] 2018 - Intamin hypercoaster Hyperion

    Enkele nieuwe foto's van Hyperion op skyscrapercity.com
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen     

  18. #78

    Re: [Energylandia] 2018 - Intamin hypercoaster Hyperion

    Testrit video link van vandaag 28/06;
    https://www.facebook.com/ArasEnergy2...5763939464368/

  19. #79

    Re: [Energylandia] 2018 - Intamin hypercoaster Hyperion

    Bizarre combinatie van super-strak en halve ruwbouw in dat station...
    Ik ben benieuwd hoe het er uiteindelijk uit gaat zien.

  20. #80

    Re: [Energylandia] 2018 - Intamin hypercoaster Hyperion

    en nog een andere test video: https://www.youtube.com/watch?v=RpGV293Nv8A

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •