X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 5 van de 5
  1. #1

    [Kinderstad Heerlen] 2018

    Het Nederlandse indoorpretpark Kinderstad Heerlen zal het seizoen afsluiten met 2 nieuwe attracties.

    Deze zomer werd een vrije val toren van SBF-rides geopend.

    Eerstdaags zal het park ook een spinning coaster van het Italiaanse SBF-rides openen.

    Best een mooie investering...


    Foto: Kinderstad


    Foto: Loopings

  2. #2

    Re: [Kinderstad Heerlen] 2018

    De afgelopen maand is Nederland een nieuwe rollercoaster rijker. In het indoorpretpak 'Kinderstad Heerlen' opende een SBF Spinning Coaster.

    De eerste on/offride beelden:


  3. #3

    Re: [Kinderstad Heerlen] 2018

    zoals SBF Visa zelf al zei: Dit is de nieuwe big apple. Elk klein parkje dat denkt een attractie te moeten hebben kan zoiets met gemak zetten. Voor Credithunters geen goed nieuws

  4. #4

    Re: [Kinderstad Heerlen] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    zoals SBF Visa zelf al zei: Dit is de nieuwe big apple. Elk klein parkje dat denkt een attractie te moeten hebben kan zoiets met gemak zetten. Voor Credithunters geen goed nieuws
    Net wel toch? Als je geen zin hebt deze te gaan doen maar je wil toch je counter zo hoog mogelijk krijgen, dan ben je geen credithunter maar een luie achtbaanfreak .

  5. #5

    Re: [Kinderstad Heerlen] 2018

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Net wel toch? Als je geen zin hebt deze te gaan doen maar je wil toch je counter zo hoog mogelijk krijgen, dan ben je geen credithunter maar een luie achtbaanfreak .
    Ik vind het best leuk om ook die kleine baantjes te "hunten".. Natuurlijk voeg je ze dan toe aan je coaster-count, maar het gaat voor een deel ook om de ervaring. Ik ben al diverse juweeltjes (niet achtbanen) tegen gekomen hierdoor.

    In het geval van dit soort credits zit je echter met het probleem dat ze komen te staan in parkjes waar je al geweest bent en die niet echt de moeite zijn om naar terug te gaan. Nu woon ik vlakbij deze, dus zal ik hem vast wel eens oppikken als ik niets beters te doen heb. Koningin Julianatoren krijgt er eentje en is ook wel leuk om te bezoeken. Maar ik hoef eigenlijk echt niet terug naar Valkenveen (die zou er ook eentje krijgen) of sommige andere parken.

    Ik laat dit soort credits dan ook gewoon liggen als het park (of de directe omgeving) verder niets interessants te bieden heeft. Liever een parkje ontdekken dat ik nog niet ken.. ook al is het een park waar enkel en alleen zo een SBF Visa Spinner staat qua credits.

    Hoef je het uiteraard niet mee eens te zijn. Dit is gewoon een toelichting hoe ik er in sta

    echter: ook voor iemand die enkel naar zijn count kijkt en niet verder lijkt het me leuker om een trip te plannen langs diverse parkjes waar je nog niet geweest bent, dan naar een park te moeten waar je wel al geweest bent en dat lastig te combineren is met andere "rode" parken op je kaart

    (met "rode parken" bedoel ik parken die rood zijn gemarkeerd op de kaart van Coaster Count: AKA: parken waar je nog minstens één credit kunt scoren).

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •