X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 19 van de 19

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Diamond Theme Park Awards 2019

    Ik vraag me wel af hoe correct deze stemming is. Een aantal parken (bv Walibi, Pairi Daiza) hebben via Facebook al opgeroepen om te stemmen. Goed natuurlijk voor het aantal stemmen, maar dan is dit toch meer een populariteitspol (of afhankelijk van welke Social Media medewerker er meest interesse heeft) dan echt een kwaliteitsstemming. Ok, je hebt de vakjury die reeds per categorie de nominaties bepaalt, maar toch is dit niet ideaal vind ik.
    Een oplossing zou kunnen zijn dat de stemmen van de vakjury voor pakweg 50% meetellen en die van het grote publiek ook 50%, dat zou al representatiever zijn.

    Succes aan al degene die willen stemmen!

  2. #2

    Re: Diamond Theme Park Awards 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michielsken Bekijk Berichten
    Een oplossing zou kunnen zijn dat de stemmen van de vakjury voor pakweg 50% meetellen en die van het grote publiek ook 50%, dat zou al representatiever zijn.
    Hopelijk berust er inderdaad een deel van de quotering op een vakjury en dan een deel voor het grote publiek. Net gestemd en gemerkt dat ik gerust nog een tweede, derde, vierde, enz. keer bolletjes kan gaan aanklikken.
    De keuzemogelijkheden her en der verwonderen me wel wat. Bijvoorbeeld bij beste thema-evenement kom ik daar optie Meli Revival Weekends (Plopsaland De Panne) tegen … Hoe, wie en op welke manier maakt men het lijstje op waarop je kan stemmen?

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •