X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 26

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #21

    Re: To Brexit or not to Brexit

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    Er is - excusez le mot - geel hol vastgelegd aangaande ID's van inkomende EU'ers, of het nu trippers, studenten of (arbeids)migranten zijn. Zoals ik al meldde: een overgangsperiode voor EU'ers met ID stond in het May-EU-plan en dat is recent verworpen door het Britse parlement. Het artikel van Ignace gaat uit van wat eventueel volgt op een no deal, en die term mag je vrij letterlijk nemen.

    Klopt. Ik had me vergist. Dat is enkel als de EU en GB wél tot een akkoord komen. Maar daar gaat het hier niet om. In dat geval kun je de ID kaart in elk geval nog tot 1 januari 2021 gebruiken. Dus ook dan voorlopig nog geen onrust.

    https://www.rijksoverheid.nl/onderwe...igd-koninkrijk


    BTW: Planningsstress kan eventueel helpen door op je laatste dag Dreamland Margate te bezoeken vanaf die kant naar de haven van Dover te rijden. De file staat doorgaans de andere kant op. Je komt er dan misschien wel nog een beetje in terecht, maar wel pas heel laat.
    Laatst gewijzigd door coasterfrenzy; 22-01-19 om 14:25.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •