X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 41 tot 46 van de 46
  1. #41

    Re: [Parc Le Pal] 2018 - Multi-launch coaster

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Nee, bij het begin van het project had ik al ergens gelezen dat ze hier heel bewust voor gekozen hebben en ze dit in de toekomst meer willen mengen. Ik weet niet meer precies waarom.
    Zou het niet zijn omdat de drukte zich vooral in één deel van het park groepeert? Toen ik naar Bagatelle ging, hebben we de dieren ook quasi links laten liggen en zagen we vanuit de monorail hier ook amper volk lopen, terwijl het bij de attracties een gezellige drukte is. Ook bij Bellewaerde vind ik de mix wel plezant, dus zie ik het hier ook wel passen als reden.

  2. #42

    Re: [Parc Le Pal] 2018 - Multi-launch coaster

    Heerlijke toevoeging:











    Bron: Romain Fanatix @ ameworld.net


  3. #43

    Re: [Parc Le Pal] 2018 - Multi-launch coaster

    Knap, Le Pal spreekt me toch ook wel steeds meer aan om een bezoekje te brengen!

  4. #44
    borisvdd
    Guest

    Re: [Parc Le Pal] 2018 - Multi-launch coaster

    Dat ziet er erg leuk uit... Veel leuker dan Rita in Alton Towers die na 10 seconden alweer voorbij is, maar niet zo leuk als Taron.

  5. #45

    Re: [Parc Le Pal] 2018 - Multi-launch coaster

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door borisvdd Bekijk Berichten
    Dat ziet er erg leuk uit... Veel leuker dan Rita in Alton Towers die na 10 seconden alweer voorbij is, maar niet zo leuk als Taron.
    Rita moet het inderdaad van zijn launch hebben, die best goed. Dat zal bij deze baan in Le Pal dan weer een stuk minder zijn (maar dat moet ook wel voor een familie-Versie). De rest van de baan ziet er hier inderdaad heel tof uit en lijkt op de On-Ride zelfs nog best pittig voor een familie-baan.

  6. #46

    Re: [Parc Le Pal] 2018 - Multi-launch coaster

    Dit ziet er een erg leuke toevoeging uit voor Parc Le Pal. Als ze zo blijven verder doen wordt het binnenkort wel eens de moeite om een bezoekje te gaan brengen.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •