X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 40 van de 46
  1. #21

    Re: [Parc Le Pal] 2018 - Multi-launch coaster

    Ziet er een tof ding uit! Hoog tijd om eens een bezoekje te plannen Heeft er al iemand weet van een openingsdatum?
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  2. #22

    Re: [Parc Le Pal] 2018 - Multi-launch coaster


  3. #23

    Re: [Parc Le Pal] 2018 - Multi-launch coaster

    Een leuke time-lapse video:


  4. #24

    Re: [Parc Le Pal] 2018 - Multi-launch coaster

    De eerste testen zijn begonnen:



    Bron: https://www.lamontagne.fr/moulins/lo..._12708205.html

  5. #25

    Re: [Parc Le Pal] 2018 - Multi-launch coaster

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Waliboy Bekijk Berichten
    De eerste testen zijn begonnen:



    Bron: https://www.lamontagne.fr/moulins/lo..._12708205.html
    De Pull-through zo te zien Ziehier de eerste 'testrit/onride' al zal de echte versie ervan niet lang meer uitblijven:

    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  6. #26

    Re: [Parc Le Pal] 2018 - Multi-launch coaster

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door yelle8 Bekijk Berichten
    De Pull-through zo te zien Ziehier de eerste 'testrit/onride' al zal de echte versie ervan niet lang meer uitblijven:

    Dat lijkt me helemaal geen onride van een testrit te zijn, enkel een drone die de track volgt...

  7. #27

    Re: [Parc Le Pal] 2018 - Multi-launch coaster

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Dat lijkt me helemaal geen onride van een testrit te zijn, enkel een drone die de track volgt...
    vandaar de aanhalingstekens en het gebruik van "al zal de echte versie ervan niet lang meer uitblijven"
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  8. #28

    Re: [Parc Le Pal] 2018 - Multi-launch coaster

    Nog steeds zeer veel respect dat een parkje als Le Pal uitpakt met zo’n baan. Vele parken mogen eens voorbeeld nemen aan parken die de voorbije 15 jaar dusdanig gegroeid zijn dat ze echt op de kaart staan (Djurs-Farup Sommerland, Le Pal, Fraispertuis City, Freizeitpark Plohn, Toverland, ...).

  9. #29

    Re: [Parc Le Pal] 2018 - Multi-launch coaster

    Ben wel benieuwd naar de theming. Bij dit park verwacht ik toch wel dat daar nog een en ander aan zal gebeuren. Als ik het goed zie wordt er immers nog steeds gewerkt.

  10. #30

    Re: [Parc Le Pal] 2018 - Multi-launch coaster


  11. #31

    Re: [Parc Le Pal] 2018 - Multi-launch coaster

    Indrukwekkend! Het moet natuurlijk nog groeien, maar zelfs nu ziet het er al erg goed uit. Het thema van de Canadese bossen lijkt me zeker tot zijn recht te komen!

  12. #32

    Re: [Parc Le Pal] 2018 - Multi-launch coaster

    Quads in het station:



    Bron: Facebook Le Pal

  13. #33

    Re: [Parc Le Pal] 2018 - Multi-launch coaster

    Toptoevoeging:















    Bron: Romain Fanatix @ ameworld.net
    Veel meer? https://www.ameworld.net/forum/index...opic=49536.180

  14. #34

    Re: [Parc Le Pal] 2018 - Multi-launch coaster

    Ziet er al mooi aangekleed uit, netjes!
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  15. #35

    Re: [Parc Le Pal] 2018 - Multi-launch coaster

    Zeer knap!
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  16. #36

    Re: [Parc Le Pal] 2018 - Multi-launch coaster

    Ja, is echt leuk. Op zich simpel maar effectief. Ook leuk dat zie die windmolen gezet hebben of wat het ding ook is
    Go down like Hyperion, launch like a Taron, fly like a Fenix and challenge your Nemesis

  17. #37

    Re: [Parc Le Pal] 2018 - Multi-launch coaster

    Hoewel Yukon Quad een fraaie uitbreiding is voor dit park, ben ik net wel verschoten om te zien dat de prijs voor een dagticket maar liefst drie euro per persoon stijgt! Dat is wel een flinke verhoging, en ik ben niet zeker of één attractie dit wel verantwoord...

    Natuurlijk blijft 29 euro een schappelijke prijs voor een pretpark van dergelijke grootte met nog eens een uitgebreide zoo erbij, maar ik hoop ook dat ze in het park overweg kunnen met de wachtrijen. Dit was bij mij bezoek in 2013 eigenlijk niet het geval...

  18. #38

    Re: [Parc Le Pal] 2018 - Multi-launch coaster

    3 euro is inderdaad wel veel ineens. Maar hoe zit het met de prijsevolutie doorheen de jaren? Als ze jaren op rij de prijs niet aangepast hebben, kan ik het al beter begrijpen.

  19. #39

    Re: [Parc Le Pal] 2018 - Multi-launch coaster

    Nog een parkplannetje dat me weet te verbazen met de ligging van de nieuwe attractie. Degene die al in Le Pal geweest zijn, zullen kunnen bevestigen dat je het park altijd in twee duidelijke zone's kon verdelen: één met dieren en één met attracties. Nergens in het park werden deze gemixt zoals in BV Bellewaerde. Ik ben dan ook heel verbaasd dat ze hier blijkbaar van afgestapt zijn, en ik ben ook wel benieuwd naar de reden (plaatsgebrek of toch iets anders?). Een verduidelijking:



    Links van de zwarte lijn stonden alle attracties (behalve de paardjesbaan, vergeten bij het lijntjes trekken) tot en met Yukon Quad, maar de nieuwe achtbaan ligt helemaal aan de andere kant van het park, tussen de diertjes.

  20. #40

    Re: [Parc Le Pal] 2018 - Multi-launch coaster

    Nee, bij het begin van het project had ik al ergens gelezen dat ze hier heel bewust voor gekozen hebben en ze dit in de toekomst meer willen mengen. Ik weet niet meer precies waarom.

    De prijsstijging vind ik eigenlijk niet bijzonder. Het park lag qua prijs best wel aan de lage kant, dat is nu weer goed.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •