X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 40

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Tayto Park] 2021 - 2-achtbanen-in-1

    De duurste coaster ter wereld is mogelijk vooralsnog een Vekoma. Al ligt dat natuurlijk grotendeels aan de lengte en de Hymalaya-theming. En F.L.Y. zie ik wel in de Europese top 5 belanden qua kostprijs.

    Wat mss kan mee spelen in Ierland: soepelere regels (= minder financ. bescherming) voor arbeiders. Nog iets dat hier kan mee spelen: vlak terrein en vanuit 360° werkbaar. Hier dus geen afbraak van een vorige attractie, niet bouwen tussen andere attracties of gebouwen en ook niet op het water.

    En de research en expertise is mss al door Tripsdrill betaald. Lees: geen primeur = goedkoper.

    Maar het bedrag ligt idd laag, vergeleken met de ooit vermelde 15 mln € voor Fury incl. her-thematisering tot LoL.

    Ik zie eerder een nivellering naar boven bij meerdere constructeurs. Zeker qua niveau, van kostprijs van ik nog minder verstand. Wie Gerstlauer nog steeds minderwaardig vindt, moet imo dringend naar Hansa, Tripsdrill. Alton, BJL en Slagh.

  2. #2

    Re: [Tayto Park] 2021 - 2-achtbanen-in-1

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    De duurste coaster ter wereld is mogelijk vooralsnog een Vekoma. Al ligt dat natuurlijk grotendeels aan de lengte en de Hymalaya-theming. En F.L.Y. zie ik wel in de Europese top 5 belanden qua kostprijs.
    Even tussendoor: Die titel is vorig jaar afgesnoept door Intamin met Hagrid's Magical Creatures Motorbike Adventure, welke naar verluidt ongeveer 3x meer heeft gekost dan Expedition Everest.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •