X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 2 van de 2
  1. #1

    [La Récré des 3 Curés] 2020

    In 2020 word dit Franse parkje dertig jaar, en dat willen ze niet onopgemerkt voorbij laten gaan. Ze willen een spectaculaire achtbaan bouwen met een kostenplaatje van vijf miljoen euro, van een type dat uniek is binnen Frankrijk. Het park verwijst naar Nederland en de UK als plaatsen waar je een vergelijkbare coaster kan vinden. Voorts weet het park al te zeggen dat de baan uit Duitsland komt en het lijkt er ook op dat de achtbaan een lancering krijgt.

    Wat denken jullie dat het park gekocht heeft? Onze Brusselse collega's bij Wonder World hinten op een Eurofighter, en dat leek me ergens wel logisch omdat ze bijvoorbeeld een kopie van Rage/Falcon kunnen bouwen (banen in de UK en Nederland), maar die heeft geen lancering en kost volgens mij bij lange geen vijf miljoen euro.

    Wij fans kennen het park vooral van de ex-Bobbejaanland-attracties die je er kan vinden: Bobby Drop, de Mambo en Fly Away.

  2. #2

    Re: [La Récré des 3 Curés] 2020

    Maurer X-Car? Maar ik dacht dat Maurer die dingen standaard niet meer verkocht. Misschien nemen ze die baan van Drayton Manor over, die zou toch weggaan? Park staat toch al bekend om zijn tweedehands attracties.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •