X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 31

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Legendia] 2017 - Lech Coaster

    Dit ziet er echt goed uit en ook weer typisch Vekoma, een uniek verloop op een kleine footprint. Er staat wel een foutje in de inleidende post, er zijn namelijk 4 inversies ipv 3: reverse sidewinder, zero G-roll (door het gebouw), inclinded immelman en corckscrew.
    Nuja, over die inclined immelman kan je ook gewoon zeggen dat het een extreme overbanked turn is natuurlijk...

  2. #2

    Re: [Legendia] 2017 - Lech Coaster

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michielsken Bekijk Berichten
    Nuja, over die inclined immelman kan je ook gewoon zeggen dat het een extreme overbanked turn is natuurlijk...
    Qua inversies volg ik rcdb altijd, ook al zijn ze niet altijd even consistent.

  3. #3

    Re: [Legendia] 2017 - Lech Coaster

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Qua inversies volg ik rcdb altijd, ook al zijn ze niet altijd even consistent.
    In dit geval zou ik RCDB toch minder volgen, ze spreken over een reverse sidewinder en 2 corkscrews, terwijl die eerste zogezegde corkscrew toch echt wel een zero-g roll is... Nuja, zolang het maar een toffe baan blijft is dit mierenneuken he

  4. #4

    Re: [Legendia] 2017 - Lech Coaster

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michielsken Bekijk Berichten
    In dit geval zou ik RCDB toch minder volgen, ze spreken over een reverse sidewinder en 2 corkscrews, terwijl die eerste zogezegde corkscrew toch echt wel een zero-g roll is... Nuja, zolang het maar een toffe baan blijft is dit mierenneuken he
    Qua aantal inversies volg ik rcdb, maar type inversie zeker niet! De laatste inversie van Anubis noemen zei bv een corkscrew, yeah right...

    Terug naar Lech coaster nu: ziet er zalig uit! En inderdaad jammer dat de parken dichtbij Vekoma de laatste jaren precies geen kans meer gunnen, maar allicht veranderen ze nu deze projecten in Polen wel van gedachten.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •