X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Bekijk Poll Resultaten: Waar kijken jullie het meest naar uit?

Stemmers
28. Je mag niet op deze poll stemmen
  • Aquapark Bellewaerde

    0 0%
  • Uitbreiding Walibi Belgium

    11 39,29%
  • Nieuwe achtbaan Bobbejaanland

    8 28,57%
  • Dynamite (Freizeitpark Plohn)

    0 0%
  • Untamed (Walibi Holland)

    15 53,57%
  • Taiga (Linnanmaki)

    4 14,29%
  • F.L.Y. (Phantasialand

    23 82,14%
  • Nieuwe achtbaan (Walibi Rhone-Alpes)

    1 3,57%
  • Rulantica (Europa-Park

    11 39,29%
Dit is een Meerkeuze Poll
Resultaten 1 tot 14 van de 14
  1. #1

    [Poll] Waar kijken jullie het meest naar uit? - top 3

    Het nieuwe seizoen komt eraan. Hoewel we nog wel eventjes geduld moeten hebben, kunnen we alvast wegdromen over de vele mooie nieuwe attracties die eraan komen. Volgend jaar beloofd weer een heel mooi jaar te worden voor onze pretparkwereld, dus er is keuze genoeg.


    In de Poll kan je meerdere dingen kiezen, en neen niet elke nieuwe attractie van Europa staat erin, enkel de projecten vanwaar ik denk dat ze het grootste publiek hier aanspreken. Ondanks dat het nog bij lange niet zeker is, heb ik F.L.Y. ook al in de poll gestoken.

  2. #2

    Re: [Poll] Waar kijken jullie het meest naar uit? - top 3

    Mijn top drie:

    3. Rulantica

    Ik ben geen héél grote fan van waterparken en glijbanen, maar dit project is zo groots en er word door zoveel experts al zo lang voor gewerkt dat de verwachtingen buitengewoon hoog liggen. Ik ben er zeker van dat Rulantica van Europa-Park een nog grootser pretparkresort zal maken waar je langer dan 'een paar dagen' wil blijven plakken.

    2. Taiga

    Toen deze achtbaan bekend gemaakt werd, zag ik er een soort Taron-variant in die zijn geweldige thema voor een paar inversies heeft ingeruild, niet per se een slechte deal. Om eerlijk te zijn is een achtbaan die Finland als een topper op de achtbaankaart zou plaatsen één van de laatste dingen die ik verwacht had volgend jaar, maar ik ben toch heel blij dat het gebeurd is. Al vind ik het nog altijd jammer van Kotkot. Ik denk niet dat ik volgend jaar in Helsinki geraak, maar ik loop wel heel warm voor deze coaster!

    1. F.L.Y.

    Ik denk dat dit de meest populaire keuze gaat zijn . Al tasten we op veel vlakken nog in het duister, sinds Taron is opengegaan lijkt het alsof Phantasialand een soort mythische god is die simpelweg vereerd moet worden - en ik volg gewoon mee, Taron is awesome. Ik hoop, maar vermoed dat dit bij F.L.Y. niet anders gaat zijn.

  3. #3

    Re: [Poll] Waar kijken jullie het meest naar uit? - top 3

    Op de eerste plaats toch wel Untamed. Puur omdat ik nooit had gedacht dat een RMC zo snel in onze contreien zijn weg zou vinden. Neem daarbij dat ik wijlen Robin Hood altijd al een vreemde eend in de bijt vond in hét thrillpark van de lage landen... Wordt tevens ook mijn eerste RMC to date, dus razend benieuwd naar dit baantje! WH wordt daardoor toch een park met een stevig coaster-aanbod in Europa. Nu nog Condor vervangen door een Inverted B&M (zelfs voor een Batman-kloon zou ik niet jammeren), en het is dan toch een erg sterke naam op dit continent.

    Plaats twee gaat zonder problemen naar Rulantica. EP vind ik persoonlijk niet het beste attractiepark van europa, laat staan themapark, maar wél als vakantiepark. Deze zomer heb ik 5/6 dagen vertoefd in Bell Rock en het Resort-gevoel hebben ze echt wel al met hun hotels. Het enige dat nog ontbrak was iets dat de hele pretpark-gedoe wat doorbrak. De hotels op zichzelf deden ook al veel, maar niet voldoende voor meerdere dagen. Rulantica is daarom een perfect antwoord op deze aanbodsvraag. Ben dan ook zeer nieuwsgierig hoe dit zal uitpakken. Dit in combinatie met de natuurlijke pracht van het Zwarte Woud, maakt dat EP toch wel al meer leent naar een echte meerdaagse bestemming dan een korte tussenstop naar het Zuiden voor velen.

    De derde plaats gaat naar F.L.Y., al lijkt dat bizar laag voor dergelijk ambitieus project. Toegegeven, de enige reden dat hij niet op één staat is puur doordat er nog onduidelijkheid heerst of het wel voorzien is voor een opening in 2019. PHL blijft hierover, zoals altijd, lekker vaag. Heel Klugheim heeft mij destijds, en nu zelfs nog, van mijn sokken weten te blazen. Dit project heeft diezelfde allures, dus zou mij niet verbazen als dit één van de beste nieuwigheden wordt van het jaar! Als ie opent natuurlijk...

    Verder toch even zeggen hoe veel geluk wij Europeanen hebben op pretparkvlak. 10 jaar geleden waren wij al blij met de zoveelste Plopsa-molen die aangekondigd werd en verbaasde het niemand dat het elders in België, laat staan niet ver daarbuiten, zo stil bleef voor zovele jaren. Ik denk zelfs dat dit nog maar het begin is van deze 'revolutie'. Disney gaat gigantische uitbreidingen doen wat menig bezoeker zijn aandacht wel zal prikkelen. Als we dan kijken naar wat de komst van Disney in Europa al deed (eind jaren '80, begin jaren '90) naar investeringen toe in lokale pretparken, ben ik ervan overtuigd dat deze trend zich alleen al gaat herhalen. De economie zit (momenteel) toch weer in de lift, veel parken hebben toch beter te boeren dan 10 jaar geleden... Yep, it's a great time to be alive !

  4. #4

    Re: [Poll] Waar kijken jullie het meest naar uit? - top 3

    3) Nieuwe achtbaan Bobbejaanland

    Het blijft voorlopig vrij stil rond het project, maar toch kijk ik er heel hard naar uit. Het zou volgens mij zomaar kunnen dat de beste achtbaan van België voor even in Bobbejaanland staat.

    2) Untamed (Walibi Holland)

    Ik deed in mijn leven één RMC, Wildfire, en die heeft mij enorm hard van mijn sokken geblazen. Ik was dan ook niet te houden toen aangekondigd werd dat er zo een beest van een baan naar de Benelux kwam. Dat het niet in mijn favoriete park is, neem ik er dan maar bij.

    1) F.L.Y. (Phantasialand)

    Niet echt een uitleg nodig denk ik. Ik verwacht wel dat hij in 2019 gaat openen, en dat iedereen er opnieuw wild van gaat zijn - net zoals bij Klugheim.
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  5. #5

    Re: [Poll] Waar kijken jullie het meest naar uit? - top 3

    1. Rulantica(Europapark)

    Niemand hier op forum, zal er verbaasd van zijn dat ik Rulantica op absoluut op één zet. IK kijk ernaar uit vanaf ze de éérste keer spraken over het waterpark en mijn verwachting zijn hoog. Ik hoop dan ook dat ze het op de verjaardag van Ronald Mack openen.

    2. F.L.Y Phantasialand)

    Van PHL Kan jij verwachten dat als is iets zetten dat het de moeite is. Ik vind eigenlijk raar dat ze maar 2 Miljoen bezoekers hebben... Dit park verdient meer dank ik. van F.L.y. verwacht ik het zelfde niveau als Taron... Liggend wordt een heel andere ervaring denk ik

    Nieuwe achtbaan Bobbejaanland

    Eindelijk krijgt Bobbejaanland een nieuwe attractie en wat voor één. Waarschijnlijk ook het zekerste van de 3 dat ze openen in 2019.
    Laatst gewijzigd door Zeuske83; 05-12-18 om 16:06.

  6. #6

    Re: [Poll] Waar kijken jullie het meest naar uit? - top 3

    3: Taiga - Deze staat op 3 omdat hij ver weg is, maar het lijkt me een fantastische baan te worden.

    2: Untamed - RMC is nou eenmaal een klasse op zich. Maar ook ben ik heel nieuwsgierig hoe ze de oude layout van Robin Hood gaan gebruiken.

    1: F.L.Y. - DUH!

    Verder ook wel naar Rulantica. Vooral omdat ik steeds nieuwsgieriger wordt naar de uitwerking ervan. Eerst was het de grootsheid. Dat werd al vrij snel duidelijk. Toen de theming (het lijken me té veel verschillende thema's om NIET rommelig te worden), dat kunnen we pas zien als het bad ook echt open is.. en nu ik Vulcano Bay bezocht heb en dat park ietwat teleur stelde: Het niveau van de glijbanen. Ik hoop toch dat ze hier voor banen met wat pit kiezen, al ligt dat niet bepaald in de lijn met wat ze in het verleden gedaan hebben.

    Ik vrees dat ik Rulantica en Taiga niet in 2019 ga meemaken. En ook voor FLY en Untamed is dat onzeker. Toch zijn dat wel de projecten die ik het interessantste vind.
    Laatst gewijzigd door coasterfrenzy; 05-12-18 om 15:15.

  7. #7

    Re: [Poll] Waar kijken jullie het meest naar uit? - top 3

    3: Untamed
    Ik vind Walibi Holland echt geen tof park, maar RMC maakt toch wel heel toffe banen. Dus staat dit op 3.

    2: Taiga
    Intamin Blitz coasters hebben me nog nooit teleurgesteld, spijtig is Linnanmäki niet direct bij de deur en dus is de interesse ook iets lager.

    1: F.L.Y.
    Tja, PHL heeft de lat gewoon heel, heel, heel hoog gelegd met Klugheim. Neem daarbij een vernieuwd concept qua achtbaan, een thema dat nog altijd niet echt volledig duidelijk is, maar wel tot de verbeelding spreekt en de nabijheid en je hebt een logische nummer 1.

    0: Star Wars Galaxy Edge
    Buiten Europa, dus hors - categorie. Maar man, wat Disney daar aan het doen is, is toch wel indrukwekkend². Ergens spijtig dat dit zo weinig aandacht krijgt op het forum. Het bizarre is dat Star Wars me nooit heeft aangesproken (heb zelfs nog nooit een film gezien), maar de concepts en de constructiebeelden triggeren wel iets in mij. Misschien toch eens een marathon houden
    Laatst gewijzigd door Michielsken; 05-12-18 om 15:46.

  8. #8

    Re: [Poll] Waar kijken jullie het meest naar uit? - top 3

    3. Rulantica - Europa Park
    Van EP ben ik niet echt meteen de grootste fan, maar het is wel tijd voor een herkansing. Daarvoor is de opening van Rulantica ideaal want rustig luieren in een waterpark is zalig, voor mij is deze uitbreiding absoluut een meerwaarde om nog eens richting het Zwarte Woud te gaan. Ik had er mijn zinnen op gezet om dit volgend jaar te doen, maar zal Rulantica wel open zijn dan?! Ik dacht dat het tegen de zomer af moest zijn maar laast las ik ergens 'najaar 2019'... Soit, volgend jaar of 2020 zal ik dit zowiezo wel gaan verkennen.

    2. Untamed - Walibi Holland
    Alhoewel Walibi Holland de laatste jaren qua stijl ferme stoten uithaalt (niet in positieve zin) blijft het wel een RMC die ze gaan openen! En RMC's zijn de shit, zo blij dat we er ééntje op 3 uur rijden krijgen. Ik denk dat de hype groter zou zijn moesten we al een lay-out kennen, met de plaats en oude lay-out van Robin Hood heeft RMC zeker de mogelijkheid iets dope neer te zetten. Hopelijk laat Walibi ze doen.

    1. FLY - Phantasialand
    Als dit al volgend jaar open zal gaan Klugheim is thematisch quasi perfect gedaan en dus verwachten we van hetzelfde laken een broek in hun nieuwe gebied. Waarbij de geheimheid bij Walibi Holland hun nadeel speelt, werkt het bij Phantasialand in hun voordeel. We weten enkele vage dingen maar quasi niks zeker wat de verrassing alleen nog maar groter kan maken bij opening.

  9. #9

    Re: [Poll] Waar kijken jullie het meest naar uit? - top 3

    1. F.L.Y. opent wellicht een vol jaar later dan ik had voorspeld en gehoopt (30/06/2018-2019). Het zou me niet verbazen dat de twee beste coasters van Europa - het predicaat 'stalen' is zelfs overbodig - dan in één en hetzelfde park te vinden zijn. Met bevriende abo's en hopelijk opnieuw die gratis terugkomst-actie, staat PHL al meermaals doch voorlopig nog datumloos op de planning.

    2. 'De stalen multilauncher van BJL'. Ondanks een handvol gratis tickets voor 2019 en met enige pretpark-moeheid, hebben we toch opnieuw abo's aangeschaft, ik denk al voor het zesde seizoen in 9 jaar. De nieuwe coaster en een blinde vlek in oostelijk Duitsland waar we veur-de-niet binnen mogen, waren de triggers.

    3. (niet op gestemd). Nabij die blinde vlek is er een tweede blinde vlek, waar we onze ogen voor het eerst gaan openen. Al verwacht ik van Dynamite meer een copy/paste van Lost Gravity dan dat het BJL-geval een kloon wordt van Goldrush.

    4. Wat ik mis in de lijst (@Ignace): Colossos2.0. Want als Untamed een optie is, dan ook deze. Omdat ik gekker wordt van ejacu-airtimeheuvels (sorry) dan van één mega-steile daling, ruik ik potentieel dat dit opnieuw m'n houten nummer één gaat worden.

    Walibi Holland zal een jaartje moeten wachten, maar Untamed is wel een ferm project op relatief korte afstand. Taiga lijkt me een minder gedecoreerde kloon van Taron in een voor mij voorlopig nog onbereikbaar land. Het Bollywood-geval in Walibi zal ik mogelijk ook skippen in 2019.

    Zwembaden gelinkt aan pretparken vind ik overbodig, tenzij het park weinig droogs te bieden heeft à la Duinrell. Al snap ik het commerciële wel van all weather en verblijfsgasten. Meestal doen we op een autoreis enkele spectaculaire zwembaden on the road. Europabad Karlsruhe en Miramar Weinheim zijn twee strategisch gelegen vermeldenswaardigheden.

  10. #10

    Re: [Poll] Waar kijken jullie het meest naar uit? - top 3

    1:F.L.Y.
    Er is geen enkele bouw die ik zo maniakaal aan het volgen ben als die van het kleinste grote pretpark in Duitsland. Gewoon omdat alles wat dat park doet binnen niet al te lange tijd gaat moeten afstevenen op een eindpunt waarin alles klaar is. Ik ben superbenieuwd naar die uiteindelijke ontknoping, maar ondertussen laat ik me ook met veel plezier opjutten door de twee a driejaarlijkse langgerekte seizoensfinale. Maar jezus: nooit was de informatie zo schaars.


    2:RULANTICA
    Een waterpark van die schaal is geen alledaagse gebeurtenis, zeker niet als we dat plonsbad in Bellewaerde er naast leggen. Ik ben ook enorm fan van de opzet van dat park met die verschillende thematische werelden. Bovendien is het een van de eerste echte grote nieuwigheden die ze in Rust presenteren. Na Arthur is het daar qua ophefmakende uitbreidingen toch eerder aan de stille kant gebleven.


    3:WALIBI BELGIUM
    In eigen land staat het meest ambitieuze park uiteraard vooraan wat betreft mijn interesse. Ik ben benieuwd of ze de cobra-hoek even overtuigend gaan kunnen revampen als de tiki-waka-hoek en of die darkride een beetje gaat aanslaan. Schermen en brilletjes zijn niet mijn grootste vrienden in pretparkland: als ze me er alsnog mee overtuigen is dat een opsteker voor wat er allemaal nog moet gaan komen. Daarom vind ik het ook spannender dan het aquapark in Bellewaerde of de achtbaan in bobbejaanland: bij Walibi weet je dat wat ze dit jaar bouwen een goede barometer is voor hoe ze de toekomende projecten aanpakken.


    Untamed staat niet erg hoog op mijn lijst: ik vond Wildfire bevoorbeeld wel gezellig om te doen, maar het was absoluut niet de doldwaze rit die ik er van verwacht had. Ik betwijfel of de baan in Nederland het met een veel bescheidenere hoogte, ietwat saaie out & back layout en een totaal gebrek aan dramatische interactie met het landschap veel beter gaat doen. Bovendien ben ik niet overtuigd van die festivalitis die daar is uitgebroken.

    Bij Bobbejaanland vind ik de layout al vrij lelijk en weinig sexy en het is bovendien niet het park dat er om gekend staat dat met goeie vormgeving te compenseren.

    Taiga, Rhones-Alpes en Plohn zijn te ver van mijn bed of hebben verder te weinig om het lijf om er echt van wakker te liggen. Ik geloof dat de interesse het grootst is voor de eerste en afneemt bij de twee daaropvolgende.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Earlyspencer Bekijk Berichten
    4. Wat ik mis in de lijst (@Ignace): Colossos2.0.
    daar ben ik het volledig mee eens: die staat bij mij ook hoog aangeschreven!
    Laatst gewijzigd door Pretparkfreak7; 05-12-18 om 18:03.

  11. #11

    Re: [Poll] Waar kijken jullie het meest naar uit? - top 3

    Dit is nog eens een leuk idee voor een poll

    /Derde plaats: Nieuwe achtbaan Bobbejaanland
    Euh ... ik moet even iets opbiechten: ik ben vrijwel zeker het enige forumlid dat geen enkele bewuste ervaring/herinnering heeft aan Bobbejaanland. Ik heb dit park slechts één keer in mijn leven bezocht en weet daar volstrekt niets meer over omdat ik toen een kleuter van vier was. Sinds mijn echte interesse in pretparken begonnen is (2015) ben ik nog niet naar Bobbejaanland gegaan omdat er geen enkele achtbaan stond die ik absoluut gedaan moest hebben. Maar nu er een grote nieuwigheid komt, moet ik deze leemte in mijn park-CV dringend gaan opvullen! Verder heb ik het altijd zeer jammer gevonden dat Bobbejaanland er sinds de overname door PR zo hard op achteruit gegaan is volgens alle verhalen die ik lees - al kan ik daar dus zelf niet over oordelen. Precies een commerciële groep die er niet al te veel moeite in wil steken? Dan verdient het levenswerk van de familie Schoepen toch wel een beter lot. Ik was dus zeer blij toen ik hoorde dat Bobbejaanland een grote nieuwe achtbaan krijgt, en hoop dat dit misschien het begin van een wederopstanding zou kunnen zijn.

    Tweede plaats: Uitbreiding Walibi Belgium
    Eigenlijk heb ik geen echt 'thuispark' waar ik meermaals per jaar kom. Maar mocht ik ooit een thuispark hebben, dan zou het zonder twijfel Walibi Belgium zijn! Het park is vanuit Leuven zeer vlot bereikbaar en heeft een aantal achtbanen staan die ik echt wel goed vind. 2021 wordt natuurlijk het interessantste jaar, maar ik ben ervan overtuigd dat we elk jaar wel iets leuks zullen krijgen. En voor 2019 hoop ik dat Cobra eindelijk de status zal krijgen die ze verdient want ze is de meest ondergewaardeerde achtbaan die ik ken.

    Eerste plaats: Untamed
    Door omstandigheden zal ik deze baan pas in 2020 kunnen berijden. Een jaartje uitstel dus voor mij, maar toch zet ik dit project met stip op de eerste plaats. Ik ben al lange tijd iets bijzonders van plan, iets waarvoor ik niet zomaar de eerste de beste achtbaan wou uitkiezen. Maar een RMC-ontmaagding is sowieso waardig genoeg denk ik? Mijn beslissing is allang gemaakt: Untamed is uitverkoren voor mijn plan! Zelfs zijn naam klinkt een beetje profetisch ... Ook op andere vlakken is Walibi Holland een zeer geschikt park voor wat ik wil doen. Dat ze heel bizarre keuzes maken op vlak van sfeer en aankleding wil ik in dit geval wel door de vingers zien.


    Het zal jullie misschien opgevallen zijn dat FLY niet in mijn lijstje staat. Phantasialand blijft een park waar ik nogal tegenstrijdige gevoelens over heb en daarom zal ik nooit fan worden. Niet alleen vanwege het invalidenbeleid dat Europapark en Holiday Park naar mijn mening beduidend beter aanpakken, maar ook vanwege een paar andere dingen die ik intussen gelezen heb En om heel eerlijk te zijn: dat PHL een zeer fanatieke fanbase heeft die dit park tot in het absurde toe de hemel in prijst, heeft er geen goed aan gedaan(*). Ik ben wel degelijk van plan om FLY te doen, want ik heb nog nooit in een flying coaster gezeten en het lijkt me wel een bijzondere ervaring. Maar toch moet ik toegeven dat mijn interesse voor FLY en Rookburgh momenteel op een laag pitje staat. Ik volg het project zelf niet actief, want ik weet dat ik het toch wel zal horen als het open is.

    (*) Dit is zeker geen persoonlijke aanval op welk forumlid dan ook, maar gewoon een algemene vaststelling.
    Once you sit back, you never go back.

  12. #12

    Re: [Poll] Waar kijken jullie het meest naar uit? - top 3

    1. F.L.Y.

    Simpelweg omdat PHL met z'n laatste projecten bewezen heeft dat het de moeite waard is om naar uit te kijken.

    2. Untamed

    Ik ben blij dat we eindelijk een RMC in de buurt krijgen. Hoewel ik misschien niet even zot ben van RMC als sommige anderen, vind ik het wel stuk voor stuk erg goede banen. Benieuwd wat ze van Robin Hood maken!

    3. Taiga

    Indien deze dichterbij was, zou het mij nummer 2 (of misschien wel 1?) zijn. Doordat de baan echter in Finland gebouwd wordt, staat hij 'maar' op 3.

  13. #13

    Re: [Poll] Waar kijken jullie het meest naar uit? - top 3

    Ik heb enkel gestemd op Rulantica, omdat dit project het meeste van mijn interesse wekt. Naast pretparken liggen mijn interesses ook breder en dus ook bij waterparken. Ik denk dat EP een nieuwe standaard zal zetten waarmee de Lago's, Plopsaqua's, Aqualibi's, Tikibaden... peanuts voorstellen. Mijn verwachtingen zijn torenhoog, omdat ik denk dat er heel wat nieuwe zaken in het waterpark zullen zitten. En ik hoop dat deze ook een revolutie veroorzaken in de waterparken.

    De andere projecten vind ik ook zeker fijn, maar wekken net wat minder interesse. Het Bellewaerde Aquapark heb ik al wat bedenkingen bij, Karma World is niet meteen het meest spectaculaire wat we in WB gaan zien de komende jaren en de nieuwe achtbaan in BBJ zal zeker en vast fijn zijn, maar zal die zoveel verschillen met de onlangs geopende launches uit de PR-stal in onze buurlanden? Raar dat niemand hier nog gesproken heeft over Dino Splash in PDP, waar ik toch ook wel wat nieuwsgieriger naar ben. Vooral om te zien of het écht zal vloeken, of dat ze het toch creatief kunnen oplossen...

    Op buitenlands vlak ben ik ergens wel benieuwd naar Untamed, maar wat ik nu al gezien heb van Wilderness bezorgt me meer ijskoude rillingen dan dat ik er warm van loop. Ik hoop dan ook dat Robin Hood niet verkracht wordt door een nieuw ontembaar gedrocht. Noot: dit is geen aanval op RMC, want ik heb er (nog) geen ervaring mee, maar WH slaat de bal de laatste tijd wat vaker mis...

    F.L.Y. tenslotte. Tjah, geen idee wat ik moet denken. Voorlopig blijft alles zo vaag, dus weet ik niet wat te verwachten. Is het voor volgend jaar? Of voor later? De tijd zal het uitwijzen. Maar de stilte heeft mijn nieuwsgierigheid nog niet echt gevoed.

    Dynamite, Taiga en de nieuwe achtbaan voor Walibi RA zien er ook leuke projecten uit, maar zijn een beetje ver-van-mijn-bed-show. Vandaar dat ik er ook wat minder wakker van lig. Ik ga er ook niet speciaal voor naar daar gaan, maar ze zouden wel leuk meegenomen zijn als ik de parken bezoek of in de buurt ben.

    Voila, that's all folks!

  14. #14

    Re: [Poll] Waar kijken jullie het meest naar uit? - top 3

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    ...Dino Splash in PDP, waar ik toch ook wel wat nieuwsgieriger naar ben. Vooral om te zien of het écht zal vloeken, of dat ze het toch creatief kunnen oplossen...
    Goh: ik heb daar nog eens over nagedacht en op zich is een kasteelburcht met een draak in de wildernis aan de voet van een vulkaan geen héél dramatisch concept. Dat er dan ook andere grote reptielen rondlopen klinkt bijna logisch. Enkel dat zwitsers bergdorp vloekt dan wat.

    Wat niet wegneet dat ik het kasteelpleintje altijd heel sfeervol heb gevonden en dat dat effect nu helemaal weg is.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •