X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 27 van de 27
  1. #21

    Re: [Disneyland California] Star Wars: Galaxy's Edge (Zomer 2019)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Toch echt indrukwekkend, zowel van sfeer die het gebied nu al uitstraalt, alsook het aantal cast members op deze foto! Wetende dat er parken zijn die lang nog niet zoveel medewerkers hebben in hun hele park, doen ze het hier met ??n themagebied!
    Nu is disney zeker niet zuinig met het inzetten van Personeel.. maar denk er ook aan dat een vergelijk met andere parken niet echt op gaat.

    Disney opent al vroeg en sluit pas laat (zeker met Magic Hours). Die hebben op ??n dag dus al zeker 3 ploegen nodig. Een park met "normale" openingstijden kan het af met twee en soms zelfs maar ??n ploeg.

    Disney is ook jaarrond open, waar andere parken vaak enkel een zomerseizoen hebben (en zelfs dan nog door de week gesloten zijn). Ook dat zorgt er voor dat je beduidend meer personeel nodig hebt.

    Het formaat van dit gebied is ook al niet bepaald klein. (kijk maar eens op google maps.. het is ?cht gigantisch).. Wat je op de foto ziet toont nog niet een kwart van het formaat. Er zullen veel winkeltjes en F&B punten zijn, dus veel personeel nodig.

    Op deze foto zie je ook enorm veel personeel dat normaal gesproken (ook in Disney) verborgen blijft omdat ze backstage werken. Onderschat zeker niet hoe veel personeel er nog in een pretpark rond loopt dat je niet ziet.. Bij een project zo groot als dit zullen ook bestaande afdelingen moeten opschalen.


    Nevertheless ziet het er wel cool uit. Benieuwd naar de versie die hier in Parijs moet gaan komen

  2. #22

    Re: [Disneyland California] Star Wars: Galaxy's Edge (Zomer 2019)

    Het ziet er idd prachtig uit.
    Op youtube al wat reviews bekeken en de prijzen die daar betaald moeten worden vind ik echt veel te duur.
    Er zijn 2 betaal ervaringen, 100$ voor het bouwen van een robot zonder de extra's.
    Dan 200$ voor het bouwen van een lichtzwaard. Je hebt dan natuurlijk wel iets maar doe dat eens met 2 kinderen.
    Dit is toch onbetaalbaar voor een modaal gezin.
    De beleving moet fantastisch zijn om daar rond te lopen, maar niet met 2 kinderen die continu getriggerd worden om prachtige maar zeer dure dingen te kopen. Creature knuffels, 70$. Zeg maar eens nee tegen een zoontje die dol is van knuffels en gewoon is om er telkens eentje te krijgen.

    Maar het staat toch op de planning voor volgend jaar, maar dan duidelijke budget afspraken met de kinderen.

  3. #23

    Re: [Disneyland California] Star Wars: Galaxy's Edge (Zomer 2019)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ollivier Bekijk Berichten
    Het ziet er idd prachtig uit.
    Op youtube al wat reviews bekeken en de prijzen die daar betaald moeten worden vind ik echt veel te duur.
    Er zijn 2 betaal ervaringen, 100$ voor het bouwen van een robot zonder de extra's.
    Dan 200$ voor het bouwen van een lichtzwaard. Je hebt dan natuurlijk wel iets maar doe dat eens met 2 kinderen.
    Dit is toch onbetaalbaar voor een modaal gezin.
    De beleving moet fantastisch zijn om daar rond te lopen, maar niet met 2 kinderen die continu getriggerd worden om prachtige maar zeer dure dingen te kopen. Creature knuffels, 70$. Zeg maar eens nee tegen een zoontje die dol is van knuffels en gewoon is om er telkens eentje te krijgen.
    Dit is het probleem, niet Disney. Je kan Disney niet kwalijk nemen om te proberen profiteren van de, in mijn ogen verkeerde, opvoedingsprincipes. Mijn kinderen vragen nooit achter een cadeautje als we in een pretpark zijn. Ze vragen wel achter een versnapering (ijsje of wafel), maar ze weten dat ze er maar 1 krijgen per bezoek (ook al is het 2 dagen). Bij zo'n afspraken is een uitzonderlijk extraatje echt zalig voor de kinderen en een zeer aangename herinnering.

    Ontopic: ik heb ook al wat walkthrough's bekeken van het gebied en het is toch echt 'next level storytelling. Het enige dat je uit je 'bubbel' haalt zijn de andere bezoekers (maken foto's, lopen rond in normale kledij,...) Maar daar kan Disney nu niets aan doen natuurlijk.
    Het verslag van Michiel Veenstra (d-tales /d-log) is zeer aangenaam om een mooi overzicht te krijgen van het gebied. En de laatste minuten van zijn verslag zijn toch veelbelovend voor Europa.

    Maar het staat toch op de planning voor volgend jaar, maar dan duidelijke budget afspraken met de kinderen.
    Wanneer ga je en waar? Anaheim of Florida? Want de geruchten gaan dat 'Rise of the Resistance' pas open zal gaan begin 2020.

  4. #24

    Re: [Disneyland California] Star Wars: Galaxy's Edge (Zomer 2019)

    Je hoeft natuurlijk niet voor de duurste optie te gaan voor een lightsaber. Er worden ook goedkopere plastic versies verkocht voor 15 en 40 dollar die meer bedoeld zijn voor kinderen. De 200 dollar optie is uiteraard met een experience errond en beslis je zelf hoe ie eruit ziet, maar is van wat ik lees nogal zwaar voor kinderen aangezien het uit metaal gemaakt is.

  5. #25

    Re: [Disneyland California] Star Wars: Galaxy's Edge (Zomer 2019)

    We gaan zomer 2020 naar de nationale parken.
    Ofwel doen we 2 weken nationale parken vanuit las vegas en ??n week florida.
    Ofwel 3 weken west amerika en dan vanuit LA waar we ??n dag disney en ??n dag universal doen.

    Harry Potter is zeer belangrijk voor mijn dochter en vrouw, dus overweeg ik toch orlando erbij te pakken.

    Wat uitgaven in de parken betreft, wij beperken dit altijd en de kinderen zijn gewoon om per trip ??n iets te krijgen, meestal hebben ze ook centjes van oma en opa mee.

  6. #26

    Re: [Disneyland California] Star Wars: Galaxy's Edge (Zomer 2019)

    Vorige vrijdag was het zo ver, de opening van het eerste Star Wars: Galaxy Edge ter wereld. Zelf ben ik geen grote fan van Star Wars, maar toegegeven, zelf ben ik ook ferm onder de indruk van deze grootste immersive wereld die Disney cre?erde.

    Black Spire Outpost
    Elk themagebied heeft een toegang nodig, en dat is ook hier het geval met Black Spire Outpost. Als bezoeker word je namelijk getransporteerd naar de grenspost van de planeet Batuu aan de rand van het Star Wars universum.







    Black Spire Outpost Marketplace
    Op het eerste zicht ziet het eruit als een gewone marktplaats, met gezellige winkeltjes, maar vergis je net. Hier vind je allerlei winkels om echt alle Star Wars merchandise te kopen. Iedereen die hier iets koopt, mag de kleding meteen dragen in het land. Ook volwassenen, omdat dit meteen bijdraagt tot de sfeer in het gebied.





    Savi's Workshop
    Hier ontwerp en bouw je je eigen lightsaber, volledig naar je eigen wensen. Goedkoop is het niet, want je betaalt wel $ 199.99 voor dit souvenir. Hoewel, souvenir klinkt verkeerd, want je krijgt wel een unieke ervaring mee. Je neemt eigenlijk deel aan een ceremonie, waar je met 14 personen, je eigen lightsaber cre?ert. Cast members assisteren je hierbij, en je mag zelf ook 1 introduc? meenemen om te helpen. Leuk weetje, deze handgemaakte 'wapens' worden ook in de films gebruikt.



    Droid Depot
    Een andere ervaring die je kan beleven is om je eigen droid te bouwen. Opnieuw hangt hier een stevig prijskaartje aan vast van $ 99.99 per droid. Je kan trouwens kiezen uit een BB-series of een R-series.

    Ronto Roasters
    Om het totaalplaatje te laten kloppen ging Disney ook zo te werk in de restaurants van het gebied. Dit grote quick-service restaurant serveert exclusieve Star Wars gerechten in een prachtige locatie waar alles is aangepast naar de stijl van Star Wars. Je kan er zowel binnen als buiten zitten, maar binnen zou toch mijn voorkeur zijn. Hier zie je animatronics 'het eten bereiden'.



    Oga's Cantine
    In deze gezellige bar / club draait DJ R-3X de plaatjes. Zelfs niet Star Wars-fans kennen deze droid zeker ook, want hij is ons bekend als de onhandige piloot uit de originele Star Tours attractie. Op de kaart vind je opnieuw verschillende unieke Star Wars drankjes en cocktails.



    Entertainment
    In het nieuwe themagebied zijn er ook 2 podia waar diverse Star Wars shows worden opgevoerd. Na de show lopen de figuren rond in het hele land voor ontmoetingen met bezoekers.



    Millennium Falcon: Smugglers Run
    Het beste voor het laatste bewaren? De attracties natuurlijk! Ofja, attractie. Bij de opening dit voorjaar is enkel deze high-tech interactieve simulator geopend. Na een gedetailleerde wachtrij en 2 pre-shows beland je in de hoofdshow. Hier stap je met 6 personen in de cockpit van de Millennium Falcon die je dan bestuurt tijdens een helse tocht.











    Dit najaar opent de tweede en grootste attractie, Star Wars: Rise of the Resistance.

  7. #27

    Re: [Disneyland California] Star Wars: Galaxy's Edge (Zomer 2019)

    Vorige week hier geweest. Echt geweldig vond ik het, mijn vrouw vond het niks maar die kijkt de films niet.
    Mede daardoor ook snel erdoor gegaan,beetje jammer... Rise of the is mind blowing echt heerlijk en regelmatig kippevel

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •