X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 13 van de 13

Onderwerp: [Thorpe Park] 2019

  1. #1

    [Thorpe Park] 2019

    Het Britse Thorpe Park heeft een teaser website opgericht om de nieuwsgierigheid op te wekken voor hun fantastische plannen in 2019...



    Bron: https://www.thorpepark.com/2019

  2. #2

    Re: [Thorpe Park] 2019

    Ik verwacht er eerlijk gezegd niet veel van... Op de website kan ik er in elk geval niets meer van vinden. Ik denk dat het vooral zal zijn van speciale events, zoals ze vorig jaar 'Year of the Walking Dead' hadden.

    Ook Loggers Leap werd intussen na 3 jaar stilstand afgebroken, zonder verdere communicatie. Voor een nieuwe attractie zal het volgens mij wachten worden tot 2020 (of later). Zouden ze een nieuwe waterattractie bouwen?

  3. #3

    Re: [Thorpe Park] 2019

    2019 is around the corner?? Ik denk dat ze daar 2 maanden achter lopen

  4. #4

    Re: [Thorpe Park] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    2019 is around the corner?? Ik denk dat ze daar 2 maanden achter lopen
    Dat is voor die Britten die pas binnen een paar dagen uit hun coma ontwaken nadat ze alweer te hard oudejaar hebben gevierd

  5. #5

    Re: [Thorpe Park] 2019

    het kan naturlijk ook dat de grote plannen het begin van een bouwproect zijn

  6. #6

    Re: [Thorpe Park] 2019

    Ik zag intussen een nieuwe afbeelding passeren afgelopen weekend, maar weet niet precies meer waar. Het leek als een 'infinity' logo met pixels die gevormd werd. Mij deed het denken aan iets met VR... Zouden ze ook een VR-attractie aan het aanbod toevoegen?

    Wel vreemd dat er in de officiële nieuwsbrief van Merlin niets vermeld werd, wel van de andere attracties die binnenkort openen.

  7. #7

    Re: [Thorpe Park] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Ik zag intussen een nieuwe afbeelding passeren afgelopen weekend, maar weet niet precies meer waar. Het leek als een 'infinity' logo met pixels die gevormd werd. Mij deed het denken aan iets met VR... Zouden ze ook een VR-attractie aan het aanbod toevoegen?
    Lijkt me sterk? Ze hebben de ghost train al hé?

    Also, Thorpe Park, please don't.
    Je vois la vie en des biscuits.

  8. #8

    Re: [Thorpe Park] 2019

    Die Ghost Train met VR vind ik best goed gemaakt eigenlijk. Heel speciale ervaring. Ik kan me voorstellen dat ze ook VR op nog een achtbaan gaan zetten, maar dat zou - net als Galactica - toch wel een downgrade zijn van zowel achtbaan als VR-Toepassing.

  9. #9

    Re: [Thorpe Park] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joran Bekijk Berichten
    Lijkt me sterk? Ze hebben de ghost train al hé?

    Also, Thorpe Park, please don't.
    Inderdaad, maar dat is echt een volledige ervaring waarbij VR een klein middel is om het verhaal te vertellen in een veel groter geheel.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Die Ghost Train met VR vind ik best goed gemaakt eigenlijk. Heel speciale ervaring. Ik kan me voorstellen dat ze ook VR op nog een achtbaan gaan zetten, maar dat zou - net als Galactica - toch wel een downgrade zijn van zowel achtbaan als VR-Toepassing.
    Ik zie het eerder zoals dit: extra op een bestaande achtbaan.

    De afbeelding waar ik het trouwens over had was onderstaande, met bijschrift "2019 has infinite possibilities...":


  10. #10

    Re: [Thorpe Park] 2019

    From 6th April – 31st May only, join us over in the gaming arena for GameFX powered by HYPD! Practice your eSports skills across multiple consoles and games, immerse yourself in nostalgia as you reignite your childhood in the retro gaming area and defy your senses and push yourself to the limit as you engage with the latest virtual reality tech. Plus get the chance to watch the master players as they visit throughout the event!

    Grab your mates, pick up a controller and join us for our first ever gaming extravaganza! GameFX – a gaming event like no other. Book your slot in the gaming arena here: https://bit.ly/2Xsy1f8
    Het heeft mogelijk iets met die gaming gedoe te maken?

    Naam:     53117841_10156847371530867_4929094027271208960_n.jpg
Bekeken:  1003
Groote:   27,1 KB

  11. #11

    Re: [Thorpe Park] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Ik zie het eerder zoals dit: extra op een bestaande achtbaan.
    De meeste parken verkopen het ook letterlijk zo (als in: Geld betalen voor VR). En vaak is het ook maar een toevoeging, niet meer, niet minder. Bij de Ghost Train van Thorpe is VR echter een onmisbaar onderdeel dat de attractie behoorlijk goed maakt en de VR het dus veel maakt. Zo is VR ook bedoelt! Op die manier bedoel ik dus dat VR op de meeste banen een downgrade is van het VR systeem.

    Er zijn parken waar het gratis kan, zoals in Alton Towers. Mits goed uitgevoerd kan VR echt een toevoeging zijn. Ik denk bijvoorbeeld aan Alpenexpress in EP die ik met VR beter vind dan zonder.

    Echter in Alton Towers vind ik het vooral een downgrade. Air gaat heerlijk kort langs allerhande elementen en de grond af. Naast de near-miss-ervaring geeft dat ook een veel hoger snelheidsgevoel. Galactica echter zit juist in de ruimte en daardoor enorm ver van alles af, waardoor dat snelheidgevoel volledig teniet wordt gedaan. Op die manier bedoel ik dus dat het ook een downgrade op een achtbaan kan zijn. Zeker voor het soort banen dat AT heeft.
    Laatst gewijzigd door coasterfrenzy; 28-02-19 om 10:03.

  12. #12

    Re: [Thorpe Park] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Bij de Ghost Train van Alton Towers is VR echter een onmisbaar onderdeel dat de attractie behoorlijk goed maakt en de VR het dus veel maakt. Zo is VR ook bedoelt! Op die manier bedoel ik dus dat VR op de meeste banen een downgrade is van het VR systeem.
    Ik veronderstel dat je hier Thorpe Park bedoelt, of is er iets dat ik niet weet?
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  13. #13

    Re: [Thorpe Park] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nathan G Bekijk Berichten
    Ik veronderstel dat je hier Thorpe Park bedoelt, of is er iets dat ik niet weet?
    Whoops, ja.. De Ghost Train van Thorpe inderdaad. Ik pas het ook even aan in de originele post.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •