X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 24 van de 24
  1. #21

    Re: [TR] Met de trein naar... Walygator!?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Azmidiske Bekijk Berichten
    Dus niemand waagt een gokje naar mijn plannen in juni 2020?
    Ik was een beetje benieuwd of iemand het zou kunnen raden ... maar geen probleem als jullie gewoon een rechtstreeks antwoord willen
    Als ik in dit topic zit te lezen is mijn voornaamste doel eigenlijk het TR en een update te krijgen over de status van het park en de belevenis van Ignace.

    Ik ben dus eerlijk gezegd niet bezig met te raden wat jouw plannen zijn, no offence. (Waarmee ik wil zeggen, je kan dit in een ander topic zitten vragen ofzo, maar ik denk niet dat het hier past.)
    Je vois la vie en des biscuits.

  2. #22

    Re: [TR] Met de trein naar... Walygator!?

    Daar moet ik Joran eigenlijk wel gelijk in geven. Het was niet echt mijn bedoeling om dit TR te kapen of zo, maar we zijn inderdaad offtopic aan het gaan. Misschien kunnen de moderators dit overplaatsen naar een topic waar het beter past?
    Once you sit back, you never go back.

  3. #23

    Re: [TR] Met de trein naar... Walygator!?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Met de trein naar Walygator gaan was meer om het 'avontuur' dan om het park, voor mij dan toch: mijn kameraad wou Monster echt heel graag eens doen. Ik verwacht niet dat iemand dit gaat begrijpen, maar als we met de auto waren geweest had ik er veel minder zin in gehad.
    Ik begrijp dit zeker! Hoewel het sneller zou gaan is autorijden ook veel vermoeiender (zeker vanuit Antwerpen al zal dat wel meevallen om 3 uur 's nachts, vermoed ik), en je kameraad zit er ook maar bij. Met de trein ben je alletwee gelijk, kun je nog samen een spel kaarten of zo, en hoef je eigenlijk nergens aan te denken: ik zou het avontuur ook wel kunnen appreciëren. Toen ik de titel van dit TR las, dacht ik echt: dat zou nu nog eens een manier zijn om eindelijk eens naar dat park te gaan. Al valt het me toch steeds tegen hoeveel trager je met het OV bent dan met de auto... Ook jammer dat je dan niet meer dezelfde dag teruggeraakt: met de auto zou ik de terugreis dezelfde dag absoluut niet zien zitten, dan zou ik ook liever ergens overnachten, maar met de trein zou ik er niks op tegen hebben de kost van een overnachting uit te sparen door 's nachts nog terug te rijden, maar dat gaat dan weer niet... Hmm.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Steventje Bekijk Berichten
    Dus ik zie niet in waar ergens zeg hoe je het beter moet doen.
    Ignace bedoelt: meestal is er wel iemand die zegt dat het beter kan, maar dit keer niet. "Verhaal bevestigd" sloeg niet op zijn eerste zin (maar op het feit dat je hem gelijkgeeft dat het absurd is hoe slecht de treinen geregeld zijn), ik denk dat je dat verkeerd gelezen hebt.

    --

    Leuk TR van een park dat ik toch ook al een tijdje wil bezoeken! Fijn dat je de tijd nog hebt genomen om een TR van deze zomer alsnog te schrijven. Zeker het lezen waard! Het park ziet er inderdaad erg verzorgd uit op je foto's. Het groen is prachtig!

    Ik ken het park van horen / lezen, maar had nog nooit een luchtfoto gezien. Ik wist wel dat Monster aan de rand van het park lag, maar niet dat dat zo opvallend was, zelfs buiten de dienstweg rond het park.

    Die W op de zweefmolen vind ik wel grappig als je de geschiedenis van het park kent. Ik zou toch eerder iets anders dan Walygator gezegd hebben als iemand mij die foto gaf en vroeg het park te raden.

    Bedankt!

  4. #24

    Re: [TR] Met de trein naar... Walygator!?

    Bedankt voor dit TR! Bij deze toch wel mijn bevestiging om er met de auto heen te gaan. Vanuit Beernem is dit zo'n 3,5 - 4u rijden. Lijkt me toch beter haalbaar en nog net aanvaardbaar. Met de trein zou ik het echt niet zien zitten om zo lang onderweg te zijn voor de beperkte uurtjes dat je er bent. En dat geldt voor mij meestal: de activiteit moet minstens even lang duren als de reis erheen, anders haak ik rapper af.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •