X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 8 van de 8
  1. #1

    [Parc Saint-Paul] 2019 - Disk'o Coaster

    Na de grote uitbreiding van vorig jaar met Wood Express, investeert Parc Saint-Paul opnieuw in een thrill attractie. Deze keer kiezen ze voor een Disk'o Coaster van Zamperla. Deze zal in dino thema neergezet worden in het park.



    Wie weet zagen ze de populariteit van deze attractie in Parc Astérix en wilden ze er dus zelf eentje aanschaffen. Lijkt me wel een leuke uitbreiding voor dit park.
    Go down like Hyperion, launch like a Taron, fly like a Fenix and challenge your Nemesis

  2. #2

    Re: [Parc Saint-Paul] 2019 - Disk'o Coaster

    Zamperla stopt niet voordat letterlijk elk park in Frankrijk een Disk'o of een Disk'o coaster heeft... Ik kan er uit het hoofd geen vijf parken van gemiddelde grootte bedenken zonder .

  3. #3

    Re: [Parc Saint-Paul] 2019 - Disk'o Coaster

    En niet alleen in frankrijk.. Wordt lachen als CC opeens besluit dit als credit toe te voegen xD (zelfs als het alleen de grote versie is).

    Voor de rest blijft dit - zeker voor middelgrote en kleine parken - toch altijd wel een leuke toevoeging

  4. #4

    Re: [Parc Saint-Paul] 2019 - Disk'o Coaster

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    En niet alleen in frankrijk.. Wordt lachen als CC opeens besluit dit als credit toe te voegen xD (zelfs als het alleen de grote versie is).

    Voor de rest blijft dit - zeker voor middelgrote en kleine parken - toch altijd wel een leuke toevoeging
    Ik sla die dingen daarom nu al nooit over. Alhoewel ik dat eigenlijk best misselijkmakende dingen vind.

    Voor Parc Saint-Paul is het een mooie uitbreiding.

  5. #5

    Re: [Parc Saint-Paul] 2019 - Disk'o Coaster

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jefke88 Bekijk Berichten
    Ik sla die dingen daarom nu al nooit over. Alhoewel ik dat eigenlijk best misselijkmakende dingen vind.

    Voor Parc Saint-Paul is het een mooie uitbreiding.
    Inderdaad en toch ook knap zo 1 jaar na die voor dat park enorme investering in een hybrid woodie!
    Disco coasters vind ik juist niet misselijkmakend, zeker de grote versie niet, zijn juist heel veel fun voor de hele familie!

  6. #6

    Re: [Parc Saint-Paul] 2019 - Disk'o Coaster

    De parkplattegrond van 2019 (in nieuwe stijl) is een feit.

    Zoals eerder bericht zal de Zamperla Disk'o coaster achteraan het park gebouwd worden. De kleine botsauto's worden verplaatst, de grote botsauto's zullen het park verlaten:



    Plattegrond: Facebook Parc Saint Paul

  7. #7

    Re: [Parc Saint-Paul] 2019 - Disk'o Coaster

    Bouwupdate Zamperla Disk'o coaster & het nieuwe buffetrestaurant l’Auberge Rouge:















    Dit en veel meer: https://www.facebook.com/themeparkmagic1/

  8. #8

    Re: [Parc Saint-Paul] 2019 - Disk'o Coaster

    Euh.. wow.. wat een schril contrast in dat restaurant tussen buiten en binnen. Van buiten ziet het ouderwets gezellig uit. Van binnen - afgaande op de foto's - eerder sfeerloos en steriel.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •