X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 8 van de 8
  1. #1

    [Paultons Park] 2020

    Het Britse Paultons Park zal in 2020 uitbreiden met een nieuwe themazone "Tornado Springs".

    Aangezien de eerste teasers reeds verspreid worden, kunnen we vermoedelijk best een grote investering verwachten...



    Bron: https://www.instagram.com/p/BqNagFpA...U6hpVanA_EgkzM


    O.a. de minigolf Gold Rush Falls heeft plaats moeten ruimen voor het nieuwe themagebied:



    Meer info + beelden: https://www.youtube.com/watch?v=cq2S...xsC6DGsE0g5nrs

  2. #2

    Re: [Paultons Park] 2020

    Om een idee te geven over de grootte van het gebied:



    De kleine rode vierhoek is de minigolfbaan, de grotere veelhoek is een ongebruikt (?) stuk van het park vlakbij. Dit deel van het park ligt wel direct naast het paradepaardje van het park, Peppa Pig World: Het zou niet typerend zijn van het park hier een enorme stijlbreuk te doen ontstaan.

    Als ik een gokje mag doen: een woodie! aan de unieke kant in het uiterste zuiden van de UK, enkel Margate heeft er ééntje, en dat ding was al antiek toen mijn bomma geboren werd.

    Leuk nieuws uit het - wat mij betreft - meestbelovende park van het land.

  3. #3

    Re: [Paultons Park] 2020

    Een woodie lijkt inderdaad het best in dit gedeelte te passen, en is wat mij betreft ook het eerste type waar ik aan denk bij zo een western-achtig thema. Een GCI als Heidi The Ride of InvadR is denk ik de perfecte stap!

  4. #4

    Re: [Paultons Park] 2020

    Toch liever een GG.. Niet dat GCI slecht is, maar wel altijd een beetje hetzelfde en daar hebben we al veel van in Europa. In Frankrijk laten ze zien dat GG prima in een park van een kleiner kaliber past.

    Paulton is goed bezig. Na hun groots aangepakte dino-zone komen ze nu weer met dit hele gebied. Ze boeren er blijkbaar zeer goed.

  5. #5

    Re: [Paultons Park] 2020

    Amai, grootse uitbreiding precies! We gaan precies echt dé gouden jaren tegemoet.

  6. #6

    Re: [Paultons Park] 2020

    De uitbreiding in 2020 van het Britse Paultons Park, zal waanzinnig groot worden.

    Uit de affiche die het park gepost heeft, kunnen we toch al enkele attracties afleiden: Spinning Coaster, waterattractie, Gyro Swing, Botsauto? / darkride? / simulator?, restaurant in stijl van het themagebied. Bovenaan de tekening zijn ook 2 vrije val torens terug te vinden...



    Dit wordt een gigantisch project om volgen...


    Bron: https://twitter.com/TornadoSprings

  7. #7

    Re: [Paultons Park] 2020

    Ik vermoed dat de waterattractie de bestaande harakiri is die word meegenomen in het gebied. Mooie uitbreiding voor het park!

  8. #8

    Re: [Paultons Park] 2020

    Amai, ziet er inderdaad echt groot uit! Als ze het nu al aankondigen, lijkt het mij ook wel iets gigantisch te worden.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •