X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 25 van de 25
  1. #21

    Re: Stellen de DTPA's niks voor?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phadd-F Bekijk Berichten
    Exact wat dat Flaming Feather gedoe is, het fijne ken ik er ook niet 100% van maar de gedachte van 'Toverland heeft me geen gratis ticket gegeven dus ik nomineer het niet' doet het wel overkomen alsof men iets terug verwacht van de parken.
    Het is ook dat wat me geen goed gevoel geeft bij de awards. Ik blijf het ook verbazend vinden dat ze hier maar niet op reageren. Ik blijf er ook bij dat er veel minder awards moeten gegeven worden. Maak van deze awards een reden dat parken ook moeite gaan doen om recht te hebben op een bepaalde beloning voor hun harde werk en betrek de hele pretparkindustrie.
    Zo moeten fansites en dergelijke ook terug beloond worden en zouden ze ook terug hun fanjury moeten herzien. Schrijf kandidaturen uit voor de jury, breng jonge en frisse ideeën binnen dat clubje dat alleen maar nomineert in ruil voor tickets en wie weet krijgt het een veel betere formule de komende edities...

  2. #22

    Re: Stellen de DTPA's niks voor?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten
    Ik heb ook niet gestemd om diezelfde reden. Je kan een volledig blad overslaan maar niet enkele vragen, als je een blad begint in te vullen moet je alles invullen. Omdat ik zo geforceerd word om dingen in te vullen waar ik geen mening over heb, vul ik dan liever helemaal niks in.
    Dat is niet correct. Ik heb op heel veel pagina's slechts enkele dingen ingevuld omdat ik van de rest niets weet. Was geen enkel probleem.

  3. #23

    Re: Stellen de DTPA's niks voor?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Dat is niet correct. Ik heb op heel veel pagina's slechts enkele dingen ingevuld omdat ik van de rest niets weet. Was geen enkel probleem.
    Heel raar, want ik heb wel degelijk geprobeerd om te stemmen maar kreeg meldingen dat ik verplichte vragen skipte. Ik wou het indienen met enkel de vragen ingevuld waar ik op wilde antwoorden en het lukte niet, en dan heb ik het scherm maar weer gesloten. Ik verzin dit echt niet hoor 'k Zal volgend jaar dan nog maar eens proberen.

    Inhoudelijk heb ik niet veel meer toe te voegen - ik heb mijn mening gezegd, misschien iets té positief omdat ik eerder de andere kant wilde benadrukken dan het gros van de reacties hier, veel van wat jullie zeggen is zeker terecht. Hopelijk leest men inderdaad mee en zien we volgend jaar enkele wijzigingen, of in ieder geval geen van die toestanden zoals met Toverland meer.

  4. #24

    Re: Stellen de DTPA's niks voor?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Megaminion Bekijk Berichten
    Het is ook dat wat me geen goed gevoel geeft bij de awards. Ik blijf het ook verbazend vinden dat ze hier maar niet op reageren.
    Oh ze hebben wel op hun facebook een berichtje gezet wat eigenlijk neerkwam op "fuck al de haters". Duidelijk dat de kritiek hun niet interesseert en dat we weinig verandering moeten veranderen.

  5. #25

    Re: Stellen de DTPA's niks voor?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rickie97 Bekijk Berichten
    Heel raar, want ik heb wel degelijk geprobeerd om te stemmen maar kreeg meldingen dat ik verplichte vragen skipte. Ik wou het indienen met enkel de vragen ingevuld waar ik op wilde antwoorden en het lukte niet, en dan heb ik het scherm maar weer gesloten. Ik verzin dit echt niet hoor 'k Zal volgend jaar dan nog maar eens proberen.
    Misschien dat slechts bepaalde vragen (Dus niet complete pagina's) verplicht zijn en ik die juist wél al beantwoord had? Ik heb in elke categorie wel op één of meerdere punten gestemd, maar vooral bij de dierenparken maar heel weinig punten.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •