Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phadd-F Bekijk Berichten
Dat klinkt alsof je bij een sportwedstrijd voor kinderen elk kind een medaille geeft met 'je bent een winnaar' erop. Daar komt mijn haar van recht... Niet iedereen kan de beste zijn en als je gaat doen alsof dat wel zo is, wat vraag je dan nog van kwaliteit van de parken?! Bij awards is het toch de bedoeling de beste te bekronen en als dat steeds naar dezelfde parken gaat, so be it. Aan de rest om beter te doen.
Je laat de helft van mijn alinea weg. Ik denk dat je me verkeerd begrijpt. Ik zei: volgens mij is het perfect mogelijk dat elk park zijn specialiteit heeft, dus om die te benoemen met een award waar ze trots op kunnen zijn: why not?

Ik bedoel hiermee natuurlijk niet dat een park een bepaalde award niet meer kan / mag krijgen omdat ze al een andere hebben. Ik bedoelde dit eerder als reactie op de uitspraak van Thomas van Groningen: Het lijkt wel of er categorieën bij bedacht worden om ervoor te zorgen dat iedereen iets kan winnen. Dat riekt naar nepnieuws.

Dus nog eens hetzelfde maar met meer woorden: ik vind het heel nobel om elk park te proberen iets te geven door veel verschillende categorieën te maken zodat iedereen in iets kan uitblinken. Maar het kan natuurlijk niet de bedoeling zijn, en ik vermoed dat je mijn reactie op deze manier had geïnterpreteerd, dat awards worden "doorgeschoven" naar de tweede beste, derde beste... Omdat de beste in een categorie al een andere award heeft. Inderdaad aan de rest om beter te doen dan.