X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 25 van de 25

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Stellen de DTPA's niks voor?

    Ik ben half voor, half tegen. Uiteraard is het leuk dat parken uit onze dichte omgeving zo ook eens positief belicht worden, want geef toe. Bij de meeste internationale awards gaat het vooral naar Amerika, VAE of Azië. Dan schiet er voor ons vaak weinig over... Zeker voor de gewone bezoekers (niet de die hard fans) is het dan leuk om zo ook eens een prijs te zien passeren. Dus in dat opzicht ben ik zeker pro!

    Waarin ben ik dan eerder tegen? Het feit dat parken zelf kunnen nominaties insturen vind ik al verkeerd van opzet. Laat mensen zelf insturen in een eerste ronde, en daarna stemmen in een tweede ronde. Die punten die dan naar boven komen zijn dan een deel van de punten, en worden aangevuld met een echte jury die beoordeelt. Het nomineren wordt dus gedaan door de bezoekers, en niet door de parken. De beoordeling door een jury (en het publiek). Alternatief is dat er dan een publieksprijs gegeven wordt voor bvb. algemeen beste park of algemeen beste attractie (en dus niet opnieuw per categorie).

    De European Star Awards van Kirmes Park Revue volg ik dan persoonlijk liever. Er staat ook telkens een woordje uitleg én beeld vermeld bij de attracties, zodat je snel mee bent waarover het gaat.

  2. #2

    Re: Stellen de DTPA's niks voor?

    Niet elk park heeft zijn specialiteit en dan nog, zelfs als je dat gaat gebruiken om zoveel mogelijk parken een award te geven komt het toch steeds op hetzelfde neer: ervoor zorgen dat iedereen iets kan winnen. Een award is niks waard als je die aan zoveel mogelijk parken wil uitdelen, en dan komt het eigenlijk over alsof je motieven zijn om op een zo goed mogelijk blaadje te staan bij de parken (in de hoop extra's te krijgen daar?). Exact wat dat Flaming Feather gedoe is, het fijne ken ik er ook niet 100% van maar de gedachte van 'Toverland heeft me geen gratis ticket gegeven dus ik nomineer het niet' doet het wel overkomen alsof men iets terug verwacht van de parken.

  3. #3

    Re: Stellen de DTPA's niks voor?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phadd-F Bekijk Berichten
    Exact wat dat Flaming Feather gedoe is, het fijne ken ik er ook niet 100% van maar de gedachte van 'Toverland heeft me geen gratis ticket gegeven dus ik nomineer het niet' doet het wel overkomen alsof men iets terug verwacht van de parken.
    Het is ook dat wat me geen goed gevoel geeft bij de awards. Ik blijf het ook verbazend vinden dat ze hier maar niet op reageren. Ik blijf er ook bij dat er veel minder awards moeten gegeven worden. Maak van deze awards een reden dat parken ook moeite gaan doen om recht te hebben op een bepaalde beloning voor hun harde werk en betrek de hele pretparkindustrie.
    Zo moeten fansites en dergelijke ook terug beloond worden en zouden ze ook terug hun fanjury moeten herzien. Schrijf kandidaturen uit voor de jury, breng jonge en frisse ideeën binnen dat clubje dat alleen maar nomineert in ruil voor tickets en wie weet krijgt het een veel betere formule de komende edities...

  4. #4

    Re: Stellen de DTPA's niks voor?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Megaminion Bekijk Berichten
    Het is ook dat wat me geen goed gevoel geeft bij de awards. Ik blijf het ook verbazend vinden dat ze hier maar niet op reageren.
    Oh ze hebben wel op hun facebook een berichtje gezet wat eigenlijk neerkwam op "fuck al de haters". Duidelijk dat de kritiek hun niet interesseert en dat we weinig verandering moeten veranderen.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •