?

Privacy Statement (GDPR)

Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 34 van de 34

Onderwerp: [Heide Park] 2019

Re: [Heide Park] 2019

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Ziet er op het eerste zicht leuk uit, maar als je dit effect al ziet voor je instapt is de verassing toch helemaal weg? en ligt dit beest trouwens ook niet zo ongeveer pal in het zicht vanuit heel de wachtrij?

Ik ga er ook van uit dat het park het halve vrijheidsbeeld heeft weggehaald, ongelofelijk zonde dat dit is doorgezaagd in de eerste plaats... Merlin heeft dit park totaal mismaakt wat mij betreft.
    Naja.. De verrassing is na het eerste ritje toch al weg... Alhoewel: Als je van de andere kant komt (vanaf limit) denk ik niet dat je het effect al kunt zien voordat je in de trein zit.

Verder wel helemaal er me eens dat dit park slechter en slechter wordt onder leiding van Merlin. Dit park had altijd een heel speciale eigen sfeer en die was heel goed. Daar is nu niets meer van over. Normaalgesproken ben ik wel fan van thema-zones en dergelijke, maar die zijn volstrekt niet van het niveau dat ze iets toevoegen.

Vergis ik me nu zo hard? Ik denk toch echt wel dat de wachtrij recht op het stuk baan uitkijkt waar dit effect zit:

Tenzij ze de wachtrij hebben aangepast. Dat mag ook wel, want dat schuine stuk waar je twintig minuten stond was enkel geschikt voor mensen met één been dat langer is dan het andere.
    Mit Liebe Gemacht!
    Ontdek het nieuwste park in onze gids: Leolandia!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Vergis ik me nu zo hard? Ik denk toch echt wel dat de wachtrij recht op het stuk baan uitkijkt waar dit effect zit:

Tenzij ze de wachtrij hebben aangepast. Dat mag ook wel, want dat schuine stuk waar je twintig minuten stond was enkel geschikt voor mensen met één been dat langer is dan het andere.
    Ja, dat bedacht ik me ook al, dat je dat effect duidelijk vanuit de wachtrij, of gewoon vanuit het park (naast de remmen) kan zien...

Dat hellend vlak is trouwens bij de renovatie/thema-verandering in 2016 soort van weggewerkt:

Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

Het gedeelte na de helix heb je inderdaad vol zicht op vanuit de wachtrij, dus dat zal ook wel op dat effect zijn.
    CoasterCounter: 861 coasters in 209 pretparken

Langs de andere kant heb je zo wel een uitstekende plaats om foto's te nemen Stiekem ben ik toch blij dat ze Colossus revampen en een nieuw leven geven. Heide Park zonder deze baan is voor mij echt de moeite niet waard.
    Theme Park World - #7 Nederlandstalige pretpark podcast in Oost-Turkmenistan - Nu terug open voor publiek in een heel nieuw kleedje!
    TPW nam afscheid van de Bob... Dag mooie Bob... - beschikbaar op Soundcloud, iTunes & Spotify!

Damn dat ding is al zo lang dicht, dat ik het me niet meer juist herinnerde blijkbaar

Wachtrij werd wel aangepast in 2016, zodat je geen langer been nodig hebt

Naam:     heide-park-holzachterbahn-colossos-wartebereich-schraege.jpg
Bekeken:  648
Groote:   846,0 KB

Naam:     12321393_10153489410262546_1191286046045449371_n.jpg
Bekeken:  628
Groote:   109,8 KB

In mijn gedachten was de wachtrij hier tussen de bamboe door, maar was dat stuk omhoog blijkbaar vergeten

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobby turbo Bekijk Berichten
    Damn dat ding is al zo lang dicht, dat ik het me niet meer juist herinnerde blijkbaar

In mijn gedachten was de wachtrij hier tussen de bamboe door, maar was dat stuk omhoog blijkbaar vergeten
    Op de luchtfoto in Ignace zijn post kun je wel nog zien dat er bomen op het uiteinde van de wachtrij stonden die in principe het zicht op de rest van de baan belemmerde. Bij de ombouw naar "land der vergessenen" zijn die volledig weg gehaald (dat kun je bijvoorbeeld weer zien op een 360 graden foto op GMaps). Op zich kan ik me met dat nieuwe thema voorstellen dat er weer een nieuwe vorm van gezichtsbelemmering komt.. al denk ik niet dat het heel veel nut gaat hebben, gezien je alles vanaf de gewone paden al heel goed kunt zien.

Enkele recente plaatjes, afkomstig van de fan-site https://www.heide-park-world.de/de/b...ry827511c03b-1

Het vermoeden van (botanische) belemmering in de wachtrij, zou dus wel eens kunnen kloppen.

Inmiddels is de track opnieuw compleet. zoals besproken in ons artikel.

Naam:     06_Letzte_Schiene.jpg
Bekeken:  404
Groote:   1,64 MB

Er blijken nu ook testritten van start gegaan zijn als we de facebook van het park mogen geloven.
    Laatst gewijzigd door yelle8; 28-03-19 om 19:27. Reden: embedding video aangepast

De effecten in werking op het einde van de video:

Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

'Het hoogste stuk thema dat we ooit hebben gebouwd in Heidepark'

Ik meen me te herinneren dat er ooit een behoorlijk groot Vrijheidsbeeld in dat meer stond . Maar goed, dat heeft Merlin natuurlijk niet gebouwd.
    Mit Liebe Gemacht!
    Ontdek het nieuwste park in onze gids: Leolandia!

Is er niet iets meer vuur dan bij Alton Towers?

Ook weer lekker opgeblazen zoals we van Merlin gewoon zijn. Dat Engelse promopraatje is zo gelikt dat het bijna terug leuk wordt. Bijna.

Vrijheidsbeeld was (met sokkel) 35m, dus inderdaad (behoorlijk) hoger dan dit.

Ik betwijfel of hier meer vuur is dan in AT. In AT heb je twee sets van vlammen over de gehele lengte van de schouders lopen. Hier heb je enkele vlammenwerpertjes die een kort moment af gaan als de trein passeert. Dat zal ongetwijfeld wel indrukwekkender uit zien, maar in zijn totaliteit minder zijn.

Colossos opent nu vrijdag:

Laatst gewijzigd door ExpeditionGeForce; 17-04-19 om 17:20.

Forum Rechten