X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 4 van de 4

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Dagje Plopsa Indoor Hasselt

    Hoi,
    Wij waren in de kerstvakantie naar plopsa indoor geweest.
    En wat was me dat een drukte! Is een heel mooi en gezellig parkje.
    Maar vind het nogal prijzig voor volwassenen. Voor kinderen echt een pracht park. Hopelijk dat ze in de toekomst wel buiten miss nog kunnen uitbreiden. En toch een echte familie attractie of toch iets stoerder kunnen plaatsen. Dat de volwassenen ook aan dit park iets hebben. We kunnen wel overal mee op, maar het is nu niet te zeggen dat ik me even ga vermaken op de kikker molen. En wat ik nogal jammer vind is dat er geen animatronics te vinden zijn. We weten natuurlijk dat plopsa niet echt bekent staat met darkrides maar toch mis ik het wel. Want kan me nog herinneren dat die er vroeger wel waren in de Piratenbaan. Zoals die pop van Piet Piraat zou toch mooi geweest zijn bij de Super Splash in Plopsaland. Ach ja.. Nu zit ik weer in een ander park. En is ook mijn mening. Maar toch blijft plopsa Indoor Hasselt een gezellig, mooi, overzichtelijk thema parkje!


    Hieronder de video met ons petekindje.

    Laatst gewijzigd door Eftelplopsa; 08-01-19 om 19:37.
    Themeparker

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •