X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 3 van de 3
  1. #1

    [Tivoli Gardens] 2019: twee nieuwe achtbanen

    Tivoli Gardens, het stadspark in Kopenhagen, heeft aangekondigd dit jaar twee nieuwe achtbanen te openen. Het gaat om een kinderachtbaan van Zierer en een powered coaster van Mack rides. Beide achtbanen komen ter vervanging van zeer gelijkaardige attracties. Het thema van de oude kinderachtbaan was een stoet van geladen kamelen, en dit blijft hetzelfde bij de nieuwe Force Zero. De powered coaster krijgt een nieuwe naam. Meer info in ons artikel!



    Ik ben zeer blij wat betreft Odinexpressen. In mijn TR schreef ik nog dat de staat waar deze attractie in bijlag om te janken was, een sterk contrast met een park dat voor de rest door een ringetje gehaald kon worden. Ook de layout was niet bijzonder spannend of leuk. Prima dat er een moderne Mack in de plaats komt: Die dingen zijn geevolueerd sinds de Alpenexpress Enzian tot verassend sterke coasters, ik denk bijvoorbeeld aan die van Drievliet of Miniwah.

    Over Karavanen ben ik minder enthousiast. De nieuwe trein vind ik gewoonweg lelijk. Bovendien leek me dat de oude achtbaan nog minstens dertig jaar meekon, en vind ik dit type - Tivoli Small met een afwijking naar binnen - veel leuker dan een Force Zero, ook al zijn ze voor een ongeofend oog zowat identiek. Ze ruilen een unieke coaster in Denemarken om voor een exemplaar dat je al in Djurs kan doen. Achja. Gelukkig hebben we het hier maar over de kiddiecoaster .

  2. #2

    Re: [Tivoli Gardens] 2019: twee nieuwe achtbanen

    Blij dat ik afgelopen zomer de twee achtbanen nog gedaan heb, maar ook best blij dat ze vervangen worden. Die powered coaster was, zoals Ignace al zei, zowel qua rit als qua theming erg zwak. Hopelijk wordt de opvolger beter. Over het verschil tussen een tivoli small met een extra knik in of een zierer force zero ga ik niet wakker liggen ik vind de trein eigenlijk helemaal niet lelijk, al hoop ik wel dat er meer dan 3 karretjes komen voor de capaciteit.
    Coastercount: 611
    Live a life you will remember!

  3. #3

    Re: [Tivoli Gardens] 2019: twee nieuwe achtbanen

    Die Odinexpressen vond ik dan weer opvallend goed bij mijn bezoek in 2009, maar toen was ik ook nog niet zoveel gewend qua achtbanen.
    CoasterCounter: 1.290 coasters in 313 pretparken

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •