X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: [Familypark] 2019

  1. #1

    [Familypark] 2019

    Het grootste pretpark van Oostenrijk zal dit jaar het themagbied Bauernhof uitbreiden met een Zierer Kontiki:



    Bron: https://www.facebook.com/familypark

  2. #2

    Re: [Familypark] 2019

    het niveau van de concept art matcht het niveau van de attractie.

  3. #3

    Re: [Familypark] 2019

    Kijk, een ladder met een vlot op!
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  4. #4

    Re: [Familypark] 2019

    De nieuwe attractie van het Oostenrijkse pretpark Familypark in opbouw:



    Bron: https://www.facebook.com/familypark.bgld/

  5. #5

    Re: [Familypark] 2019

    De attractie draait al testrondjes:


  6. #6

    Re: [Familypark] 2019

    Het park is van familiehanden uit doorverkocht aan CdA. Meer info in ons Artikel.

    Ik vind het ergens jammer, maar op het moment kan ik geen betrouwbaardere partner bedenken. Als de ziel van het park gewaarborgd blijft, en CdA investeert in grotere attracties, kan het park snel naar de Europese subtop stijgen (waar het volgens mij stiekem al jaren zit).

  7. #7

    Re: [Familypark] 2019

    Familypark is een fantastisch pretpark! Ik vond het zeer jammer toen ik vernam dat het familiepark verkocht werd aan een groep. Hopelijk kan het park zijn authenticiteit en sfeer behouden, want de familie die eigenaar was stak er hun hart en ziel in. Dat bewijst ook de verkoop: ze verkochten niet omdat ze het niet meer wouden of omdat het slecht ging, maar ze verkopen het in het belang van het park zelf om goed te kunnen groeien, want de familie had daar de kapitaalkracht niet voor. Ze kregen bvb nu al steun van de Europese overheid (net zoals Energylandia). Ik wens het park het allerbeste toe en hoop dat CDA hun investeringsgolf ook over Familypark laten spoelen.
    Staff Pretparken.be en Brakesection Magazine

  8. #8

    Re: [Familypark] 2019

    Zo'n verkoop van een familiepark aan een groep blijft toch altijd een beetje spannend. Ik heb het idee dat een groep zelden de authenticiteit en stijl van een familiepark kan vatten en daardoor snel de bal misslaat bij de eerstvolgende investering. Ik hoop dat CDA geleerd heeft van haar rebranding in de walibi-parken dat het gevaarlijk is om plots een eigen concept uit te gieten over een bestaand park.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •