X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Pagina 1 van de 5 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 20 van de 92
  1. #1

    [Islands of Adventures] Jurassic World achtbaan

    Ze zijn nog volop bezig aan het bouwen van de nieuwe Intamin Harry Potter achtbaan en er zijn al vrij concrete geruchten dat Universal een nieuwe thrill achtbaan zal bouwen in Islands of Adventures. Deze baan zou dan de 'vervanger' moeten worden van de verdwenen B&M banen, daar de nieuwe Harry Potter baan eerder gericht zal zijn op families ipv thrill-seekers.

    Geruchten gaan dat het opnieuw een Intamin baan zal zijn, dit keer wel een Intamin Blitz coaster, zoals Cheetah Hunt en Taron. De ligging zou middenin het Jurassic Park gebied komen, op de plaats van de gesloten Triceratops Encounter/Discovery Trail.




    Laatst gewijzigd door Michielsken; 19-01-19 om 13:03.

  2. #2

    Re: [Islands of Adventures] Jurassic World achtbaan.

    Terug een gelanceerde lsm van intamin lijk me straf. Ik zeg: laat Flying Dinosaur 2.0 maar komen!

  3. #3

    Re: [Islands of Adventures] Jurassic World achtbaan.

    Misschien zou het ook wel kunnen dat dit een nieuwe Vekoma flying launched wordt. Het is inderdaad wel bizar dat ze 2 zeer vergelijkbare achtbanen bouwen, ook al is het doelpubliek anders. Gezien het stilzwijgen en het soort baan dat reeds in Japan staat in dit thema lijkt me zo'n Vekoma niet uitgesloten...
    Laatst gewijzigd door Michielsken; 19-01-19 om 19:24.

  4. #4

    Re: [Islands of Adventures] Jurassic World achtbaan.

    Naja.. een family launch coaster en een thrill baan kan - zeker door de theming en een stukje marketing - wel een heel ander resultaat hebben. Dus het kan wel, al zou ik ze dan persoonlijk wel allebei in een ander park hebben gezet.

    We zullen zien wat het gaat brengen. Eerst hun HP project goed af zien te werken. Dat lijkt toch wel een verdraaid mooie baan te worden.

  5. #5

    Re: [Islands of Adventures] Jurassic World achtbaan

    Universal is ondertussen volop bezig om het gebied voor te bereiden door gebouwen en stukken groen te slopen. De bouw zou dus wel sneller kunnen beginnen dan ik had vermoed (ik dacht dat dit pas voor 2021 ging zijn, maar nu lijkt me 2020 wel haalbaar...)


  6. #6

    Re: [Islands of Adventures] Jurassic World achtbaan

    Spijtig wel. Was één van de weinige rustige plekken die er nog zijn in het park.

  7. #7

    Re: [Islands of Adventures] Jurassic World achtbaan

    Ik denk toch dat het voor 2021 gepland is. Als ze de baan goed willen themen heeft dat tijd nodig. Daarnaast zou 2020 wel héél kort op de opening van de nieuwe Harry Potter achtbaan zijn.

  8. #8

    Re: [Islands of Adventures] Jurassic World achtbaan

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Ik denk toch dat het voor 2021 gepland is. Als ze de baan goed willen themen heeft dat tijd nodig. Daarnaast zou 2020 wel héél kort op de opening van de nieuwe Harry Potter achtbaan zijn.
    Michielsken had het over de bouw, niet de opening .

  9. #9

    Re: [Islands of Adventures] Jurassic World achtbaan

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Michielsken had het over de bouw, niet de opening .
    Hehe, ik doelde wel degelijk op opening, en had het inderdaad wel iets te rooskleurig ingeschat
    Maar ik had mezelf blijkbaar verkeerd (==> daardoor 'juist') verwoord.

    Logisch dat het 2021 zal worden, de 3de film in de Jurassic World Triologie staat ook voor 2021 gepland.
    Laatst gewijzigd door Michielsken; 07-02-19 om 16:33.

  10. #10

    Re: [Islands of Adventures] Jurassic World achtbaan

    Ook dit project blijft niet stilstaan:

    Naam:     jurassic.jpg
Bekeken:  4190
Groote:   1,82 MB

    Naam:     jurassictrack.jpg
Bekeken:  4119
Groote:   203,1 KB

    Naam:     jurassic.jpg
Bekeken:  4167
Groote:   202,6 KB

  11. #11

    Re: [Islands of Adventures] Jurassic World achtbaan

    Laten we eerlijk zijn: Dit ziet er wel héél triest uit zo. Maarja, weinig aan te doen als je bouwwerf midden in het park ligt. Ik hoop wel dat ze de achtbaan beetje mooi gaan zetten zodat deze aan de ene kant niet stoort vanuit het thema gebied zelf, maar hij van de andere kant wel mooi uit ziet van over het water..

  12. #12

    Re: [Islands of Adventures] Jurassic World achtbaan

    Waar zijn ze dat project nog netjes aan het volgen? Ik zie op het eerste zicht niet héél veel verschil met foto's van juni, maar ik ben ook niet heel hard aan het volgen.

    Ik had me die coaster voorgesteld als een supersnelle rit door de jungle. Als dat alsnog het geval moet worden gaan ze wel hun werk hebben met de hele zone terug groen te krijgen. Pas aangeplante bomen zien er zelden uit als een dens oerwoud.

  13. #13

    Re: [Islands of Adventures] Jurassic World achtbaan

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Ik zie op het eerste zicht niet héél veel verschil met foto's van juni, maar ik ben ook niet heel hard aan het volgen.
    Het was eerder een samenvatting om dit topic nieuw leven in te blazen. De foto van de trackdelen is inderdaad van juni. De aerial van september, maar inderdaad weinig verschil met juni.
    Te vinden op Twitter:


    Het plaatsen van de keermuur is wel een recente gebeurtenis.

  14. #14

    Re: [Islands of Adventures] Jurassic World achtbaan

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rein Bekijk Berichten
    Het was eerder een samenvatting om dit topic nieuw leven in te blazen.
    Praise to thee!

  15. #15

    Re: [Islands of Adventures] Jurassic World achtbaan

    Mooie update! Toch wel heel benieuwd naar het eindresultaat hier, eigenlijk...

  16. #16

    Re: [Islands of Adventures] Jurassic World achtbaan

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pretparkfreak7 Bekijk Berichten
    Ik had me die coaster voorgesteld als een supersnelle rit door de jungle. Als dat alsnog het geval moet worden gaan ze wel hun werk hebben met de hele zone terug groen te krijgen. Pas aangeplante bomen zien er zelden uit als een dens oerwoud.
    Groen heeft sowieso altijd zijn tijd nodig, maar palmen kunnen ze wel al in een verder volgroeide staat planten dan de meeste andere bomen en struiken. Al moet ik zeggen dat de Hagrid Coaster er al best overtuigend uit ziet qua beplanting. Nu lijkt me dat niet persé heel moeilijk te zijn (dennen kun je relatief makkelijk kort op elkaar zetten voor een instant dicht-begroeid effect), maar ik denk wel dat het ook hier al redelijk snel goed komt. Net als bij Hagrid verwacht ik ook hier eigenlijk wel wat meer dan gewoon een achtbaan, dus her en der zal ook wel wat ruimte open blijven voor een animatronic ofzo.

  17. #17

    Re: [Islands of Adventures] Jurassic World achtbaan

    Op het einde van dit filmpje is duidelijk te zien dat er al behoorlijk veel, zo niet alle track aanwezig is.


  18. #18

    Re: [Islands of Adventures] Jurassic World achtbaan

    Er loopt een nieuwe tijdelijke weg dwars door de werf:
    Naam:     01.jpg
Bekeken:  4050
Groote:   1,76 MB

    Onderaan knutselt men met footers. Rechts lijkt men de waterkant te willen aanpassen.
    Naam:     14-1024x576.jpg
Bekeken:  3693
Groote:   130,3 KB

    Er is nu meer track dan er al was:
    Naam:     EJAskqTWoAAgaJ1-1024x576.jpg
Bekeken:  3682
Groote:   135,7 KB

    Overzichtje:
    Naam:     08-1024x576.jpg
Bekeken:  3686
Groote:   179,3 KB

    Bron: Bioreconstruct


    Parkstop geeft er volgende invulling aan:
    Naam:     JP-Coaster-Layout-2-07.jpg
Bekeken:  5244
Groote:   884,0 KB

  19. #19

    Re: [Islands of Adventures] Jurassic World achtbaan

    Funderingen en betonnen constructies beginnen zichtbaar te worden:
    Naam:     EO2Q0IoX4AERoQS.jpg
Bekeken:  3391
Groote:   512,7 KB
    Bron: Twitter

  20. #20

    Re: [Islands of Adventures] Jurassic World achtbaan

    Lang niets meer gehoord van dit project. Tof dat ze eindelijk verticaal gaan. Na het verwijderen van DD kan dit park nog wel een thrill coaster gebruiken.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •