X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 13 van de 13

Onderwerp: [Slagharen] 2019

  1. #1

    [Slagharen] 2019

    In Slagharen wordt behoorlijk hard gewerkt deze winter. Raar, maar waar, maar nog niemand heeft gereageerd op het vertrek van Wouter Dekkers naar Tropical Islands en de nieuwe opvolger Wouter Pops. Als het van hem afhangt, krijgt het park er binnenkort een darkride bij. Maar dat zal nog niet voor volgend seizoen zijn.

    Beetje per beetje zijn er wel al enkele zaken voor het nieuwe seizoen, dat op 5 april 2019 begint, die we intussen weten:

    - Opening van het avonturenparcours: Black Hill Ranger Path, welke werd uitgesteld van najaar '18 naar voorjaar '19.

    - Nieuwe 4D-film Yogi Bear in El Teatro, welke afwisselend in het Nederlands en in het Duits wordt afgespeeld.


    - Opening van de nieuwe tunnel, die 15m lang en 5,5m breed wordt. Aan weerszijden van de tunnel komt een flauwe helling van 40m lang. In de tunnel zelf zal ook country muziek gespeeld worden.


    - In het nieuwe seizoen van American Circus Theater kan je de kunsten van goochelaar Justin Ronday, vuurartiest Alex The Fireman en acrobaat Devid Robert bewonderen.

    - Heel wat externe concessies liepen dit jaar af, waardoor Slagharen de kans ziet om wat extra ruimte in eigen beheer te krijgen. De komst van een Starbucks of Subway is hierdoor ook niet geheel onmogelijk. In elk geval wordt één grote verandering de verdubbeling van de capaciteit van het populaire restaurant Cartwright's op de Main Street. Deze gaat naar 120 zitplaatsen binnen én 80 zitplaatsen buiten. De ruimte wordt gewonnen door het verdwijnen van de winkels ernaast (snoepwinkel en Hermanos Conzales met de nummerplaten).

  2. #2

    Re: [Slagharen] 2019

    De brug van de parking naar de inkom heeft definitief plaatsgemaakt voor een tunnel:



    Bron: Wouter Dekkers via Facebook Slagharenfans

  3. #3

    Re: [Slagharen] 2019

    Inmiddels ziet de nieuwe onderdoorgang er als volgt uit:

    Naam:     56439092_426030371559558_8325983807706497024_n.jpg
Bekeken:  3993
Groote:   167,5 KB

    Naam:     56679376_426030384892890_3738487659270504448_n.jpg
Bekeken:  4056
Groote:   126,3 KB

    Bron: Slagharen fans

  4. #4

    Re: [Slagharen] 2019

    En hier speelt ook aangepaste muziek in westernthema. Het Black Hill Ranger Path werd eveneens afgelopen weekend geopend. De Sky Tower is terug na een jaar afwezigheid en heel wat restaurants werden vernieuwd. Zo kreeg Randy's Pizza & Pasta aangepaste Italiaanse muziek, en opende Subway een vestiging in de Main Street. Verder werd ook de Music Hall opgefrist met o.a. een nieuwe vloer en openden er ook 2 nieuwe winkels in het park: Sweeny's Sweeties (snoep, wafels en donuts) en John's Crafmans Shop (gepersonaliseerde items).

    Ik vraag me af of dit nog allemaal uitlopers zijn van Dekkers, of de eerste beslissingen van Pops.

  5. #5

    Re: [Slagharen] 2019

    En jupla, Pops zou Slagharen al verlaten hebben... De job zou niet zijn wat hij ervan verwacht had. Er wordt nog gezocht naar een opvolger.

  6. #6

    Re: [Slagharen] 2019

    Hmm, misschien i?ts teveel “glamour” verwacht van een job die eigenlijk helemaal zo sexy niet is? (En al zeker niet onder PR)

    Ik blijf het spijtig vinden dat Dekkers er weg was. Slagharen bezocht ik vorig jaar voor het eerst, en zowel het park als Aqua Mexicana hebben mij toen zeer aangenaam verrast op elk gebied! Gezelligheid troef, leuke rides die je niet meer overal vind, goeie horeca, aanvaardbare prijzen, ... Ook al heeft het park nog niets noemenswaardig toegevoegd intussen, ik zou er meteen met plezier terug heen gaan. Nu enkel nog een capabele General Manager ...
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  7. #7

    Re: [Slagharen] 2019

    Begin aug. op een zaterdag Slagharen bezocht: druk. En Aqua Mexicana in de namiddag: kalm. De rubber-bootjes-glijbaan-attractie was nu niet toegankelijk vanuit het zwembad. Deze attractie was open voor het plebs in het droge parkdeel, zoals ten tijde voor A. Mex.

    Sneu voor ons (in zwembroek) maar mss wel begrijpelijk vanuit het standpunt van capaciteit optimaal benutten. Ik voelde me niet bekocht omdat het voor de betere slides doorgaans weinig aanschuiven was.

    Iemand een gelijkaardige ervaring of een opinie hierover?

  8. #8

    Re: [Slagharen] 2019

    Goh, mij maakt het persoonlijk niet zoveel uit, want ik snap beiden wel. Maar ik vermoed dat ze met geklede mensen meer bezoekers plezieren dan met bezoekers in zwemkledij...

    Hoe zit het trouwens met die andere glijbaan, naast het American Theater? Die is bij mijn laatste bezoeken telkens gesloten gebleven...

  9. #9

    Re: [Slagharen] 2019

    Die 100% droge slide in Slagharen heb ik altijd gesloten geweten, sinds m'n eerste bezoek in 2015.
    Die van Duinrell: idem behalve enkele weken terug: zo waar geopend! Daar staat zo'n knudde afdak op.
    Die in Hellendoorn is enkel open bij / na droog weer.

    Dit doet BJL dus duidelijk beter, al heb ik die ook wel al eens - uitzonderlijk - gesloten geweten.

  10. #10

    Re: [Slagharen] 2019

    Dan is het wellicht zo te verklaren waarom die naar het attractiepark gegaan is. Ik heb de 100% droge slide 1 keer gedaan enkele jaren geleden dacht ik, maar toen waren de openingstijden ook zeer beperkt. Ofwel verwar ik het met ergens anders.

  11. #11

    Re: [Slagharen] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door simon Bekijk Berichten
    Dan is het wellicht zo te verklaren waarom die naar het attractiepark gegaan is. Ik heb de 100% droge slide 1 keer gedaan enkele jaren geleden dacht ik, maar toen waren de openingstijden ook zeer beperkt. Ofwel verwar ik het met ergens anders.
    Wel.. één van ons tweëen verwart in elk geval iets.

    Tot dusver ben ik er vanuit gegaan dat er sprake was van zo'n matjesglijbaan. En die staat al een jaar of 30 in Slagharen. Vroeger heb ik die nog gedaan toen ik er als kind op vakantie was.

    Als iets anders bedoelt wordt, dan graag toelichting, want ik kan me geen andere slide voor de geest halen die aan de omschrijving voldoet (en daadwerkelijk ook in Duinrell en BJL staat)

  12. #12

    Re: [Slagharen] 2019

    die matjesglijbaan hebben we ooit wel gedaan, maar dat is voor ons ook al zeker drie jaar geleden dat we die nog 'open' hebben gezien.

  13. #13

    Re: [Slagharen] 2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door coasterfrenzy Bekijk Berichten
    Wel.. één van ons tweëen verwart in elk geval iets.

    Tot dusver ben ik er vanuit gegaan dat er sprake was van zo'n matjesglijbaan. En die staat al een jaar of 30 in Slagharen. Vroeger heb ik die nog gedaan toen ik er als kind op vakantie was.

    Als iets anders bedoelt wordt, dan graag toelichting, want ik kan me geen andere slide voor de geest halen die aan de omschrijving voldoet (en daadwerkelijk ook in Duinrell en BJL staat)
    Met de 100% droge slide bedoelen we inderdaad de matjesglijbaan, die naast het American Circus Theater staat.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •