X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 11 van de 11

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: Waar vind je welke achtbanen?

    zou je het erg vinden mocht ik deze karten omzetten naar een bestandje voor mij lezercutter om dan een inprent te maken voor mijn muur lijkt me wel een leuk ding voor aan de muur zonder dat je direct ziet dat het om achtbanen gaat.

  2. #2

    Re: Waar vind je welke achtbanen?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door traveler Bekijk Berichten
    zou je het erg vinden mocht ik deze karten omzetten naar een bestandje voor mij lezercutter om dan een inprent te maken voor mijn muur lijkt me wel een leuk ding voor aan de muur zonder dat je direct ziet dat het om achtbanen gaat.
    Ga je gang maar!

    Vanavond nog eens de tijd gevonden om een paar vervolgkaartjes te maken.

    RMC



    Relatief nieuwe speler op de markt, dus geen wonder dat er weinig landen gekleurd zijn. De kleuren van landen met een baan in aanbouw is hier hetzelfde als de landen met een werkende RMC. Toch een bijzonder groepje landen bij elkaar, allemaal 'grootmachten' op pretparkgebied, op Mexico na misschien. En toch ook landen als Duitsland, Spanje, China & de UK die nog steeds blanco zijn.

    Arrow Dynamics



    Het lijkt wel alsof ze wisten hoe ze een ocean moesten oversteken, maar eenmaal op land aangekomen geen moeite deden om verder te trekken (op India na ).

    Soquet



    90% Frankrijk. Hier heb ik de reizende banen waarvan ik weet heb erbij geteld, waardoor België ook bij dit best exotische clubje gerekend kan worden.

    Great Coasters International



    Geen idee waarom maar dit verbaasde me wel erg. GCI lijkt zo alomtegenwoordig, maar pretparklanden als Spanje, Frankrijk, Denemarken, Zweden en Japan hebben de GCI-boot volledig gemist.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •