X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 4 van de 4
  1. #1

    Diverse (oude) boekjes en foldertjes te krijgen

    Hallo,

    Ik hoop dat dit bericht niet in strijd is met de regels van dit forum.

    Als voormalig pretparken-freak en ex-lid van ThemeParkVision en de Rollercoaster Friends verzamelde ik vroeger heel wat foldertjes en plannetjes van pretparken.

    Ik heb enkele jaren geleden al eens een selectie gemaakt en de rest weggegeven, maar nu mag de rest ook weg.

    Het gaat om 2 mappen met vooral oude parkfoldertjes en plannetjes (voor 2002), van diverse binnen- en buitenlandse parken.


    Als iemand interesse heeft mag die reageren. Op te halen in Herent (bij Leuven).


    PS: ik controleer dit forum niet dagelijks, dus het kan even duren voor ik reageer.

  2. #2

    Re: Diverse (oude) boekjes en foldertjes te krijgen

    Ik heb wel interesse eigenlijk ben ook afkomstig van in de buurt van Leuven, dus ophalen kan geen probleem zijn

  3. #3

    Re: Diverse (oude) boekjes en foldertjes te krijgen

    Hoi Phe, ben ook wel een nostalgicus en geïnteresseerd in de plannetjes en boekjes... Passeer ook vaak langs Herent... Laat maar iets weten of je ze eventueel wil verdelen, Nathan G was eerder dan mij..

  4. #4

    Re: Diverse (oude) boekjes en foldertjes te krijgen

    Sorry, Nathan was eerst dus ik schenk ze aan hem. Als hij wil delen moeten jullie onderling maar afspreken.

    PS: Aan de beheerders: dit topic mag dicht. De foldertjes zijn weggegeven en ik controleer dit forum niet meer op nieuwe reacties.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •