Leuk TR en bewonderenswaardig veel foto's! Grappig dat we een gelijkaardige oversteek hebben gemaakt van studios naar Disneyland.

Persoonlijk vond ik die star wars bagger in Space mountain helaas wel afbreuk doen aan het geheel.

Wat maakte het aanbod in Plaza Gardens beter? Ik vond het buffet in Agrabah ook al best te pruimen.

Volgens mij bekijk je de fast pass te veel als een service aan de bezoekers, terwijl het eigenlijk een gewiekste manier is om iedereen uit de wachtrijen te houden doordat je enerzijds snel uit een attractie bent en anderzijds tussen twee tijdsvakken met een tijdsoverschot zit dat je niet kan gebruiken om in een attractie te stappen. Dat zijn ideale momenten om toe te geven aan een etenskraampje of een souvenirwinkel.

Als alle rijen vlot doorschuiven is er niets dat je tegenhoudt om van de ene naar de andere rij te hollen zonder aandacht voor al die koopwaar. Ik vind het op zich interessanter dat er een gratis fast pass systeem is, dan dat er een betalend systeem wordt gebruikt. Helaas doet Disney sinds kort beiden en dan wordt het al héél wat minder leuk.