X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 24

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [TR] Drie daagjes Disneyland Parijs - 02/2019

    Mooie TR!

    Begon al nostalgisch terug te denken aan mijn reisje in mei vorig jaar. Damn you.

    Ik las het niet direct in jouw verslag (of ik heb er over gelezen, ik moet toegeven dat ik het relatief horizontaal heb gelezen); maar hoe zat het met de drukte in beide parken? Vanaf Studios een beetje té druk is, wordt het daar pittig onaangenaam, meen ik me te herinneren...
    Je vois la vie en des biscuits.

  2. #2

    Re: [TR] Drie daagjes Disneyland Parijs - 02/2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joran Bekijk Berichten
    Mooie TR!

    Begon al nostalgisch terug te denken aan mijn reisje in mei vorig jaar. Damn you.

    Ik las het niet direct in jouw verslag (of ik heb er over gelezen, ik moet toegeven dat ik het relatief horizontaal heb gelezen); maar hoe zat het met de drukte in beide parken? Vanaf Studios een beetje té druk is, wordt het daar pittig onaangenaam, meen ik me te herinneren...
    Zondag was het druk genoeg, met een uurtje voor de toppers in de studio's gemiddeld. De andere dagen waren voor Disneyland aan de zeer rustige kant, met verschillende toppers soms gewoon instappen, terwijl 'the usual suspects' nauwelijks boven het halfuur uitkwamen als ik me niet vergis.

  3. #3

    Re: [TR] Drie daagjes Disneyland Parijs - 02/2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ignace Bekijk Berichten
    Zondag was het druk genoeg, met een uurtje voor de toppers in de studio's gemiddeld. De andere dagen waren voor Disneyland aan de zeer rustige kant, met verschillende toppers soms gewoon instappen, terwijl 'the usual suspects' nauwelijks boven het halfuur uitkwamen als ik me niet vergis.
    Oh, netjes. Op zich valt een uurtje nog wel mee dan. (Nuja, februari zal wel niet de meest populaire bezoekersmaand zijn wrss.)

    Nu wil ik dus terug naar Studios. :'(
    (En er staan niet direct nog dienstreizen naar Parijs op de planning, damnit.)
    Je vois la vie en des biscuits.

  4. #4

    Re: [TR] Drie daagjes Disneyland Parijs - 02/2019

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joran Bekijk Berichten
    (Nuja, februari zal wel niet de meest populaire bezoekersmaand zijn wrss.)
    Net wel... Frankrijk heeft in februari 3 weken wintervakantie, verspreid over verschillende zones. Maw het is daar nu erg druk!

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •