Bedankt voor je tripreport! Helaas nu pas de tijd gevonden om er uitgebreid op te antwoorden.

Mijn zus en ik hebben bij ons bezoek vorig jaar ook de 'fout' gemaakt om te voet naar ons hotel te willen wandelen. We waren nog nooit in Disney geweest en vonden de weg niet ... blijkbaar veronderstellen ze daar dat iedereen de shuttlebus neemt en zijn ze dus niet echt voorzien op mensen die te voet willen gaan. Of wij konden ons gewoon slecht oriënteren, dat is ook een mogelijkheid Toch een beetje opgelucht dat wij blijkbaar niet de enigen zijn met dit 'probleem'.

Blij te lezen dat RNRC je goed bevallen is. Zelf was ik na mijn eerste rit ook een beetje teleurgesteld omdat ik vooraf nogal overhyped was. De optelsom lancering + inversies + indoor + rockmuziek leek voor mij de ultieme droomcombinatie in een achtbaan en dus waren mijn verwachtingen héél hoog ... net iets te hoog. Maar na meerdere ritten moest ook ik mijn mening herzien en vond ik het een leuke coaster die ik nooit zou overslaan. De baan op zich is inderdaad niet zo geniaal als Vekoma en ikzelf waarschijnlijk hadden gewild. Het idee van een rockconcert blijf ik wel steengoed vinden, dus ik vind het spijtig dat dit thema weggaat en vervangen wordt door een IP die ik zelf nauwelijks ken. Dat een ander park in de toekomst een gelijkaardig rock-thema zal uitwerken nu DLRP ermee stopt, is een mooie maar waarschijnlijk zeer onrealistische droom.

Armageddon vond ik zelf ook niet zo goed. Het was één van de zeer weinige IP's waarbij ik de film effectief gezien heb, maar zelfs dat kon deze attractie voor mij niet redden. Er gebeurde gewoon veel te weinig. Wordt terecht gesloopt wat mij betreft.

Hoerahoera ... eindelijk iemand die mijn mening over RC Racer deelt! Ik verwachtte op voorhand niet zo heel veel omdat de baan kleiner was dan ik me had voorgesteld en de trein ook een vrij kinderlijk uiterlijk heeft (wat wel mooi en passend is, maar ook een beetje de indruk wekt van een kinderattractie). RC Racer bleek echter het perfecte schommelschip te zijn! Zeer goede airtime zonder het ziekmakende effect van een gewoon schip. Ik heb er nog steeds spijt van dat ik tijdens ons bezoek helaas slechts één rit kon maken en geef dit ding 12/10.

Tower of Terror krijgt van mij nog steeds 20/10

De looping van Indiana Jones is ook mij bijgebleven omdat ik hem nogal intens vond (wat ik als iets positiefs beschouw). Achteraf heb ik op dit forum zelfs nog gevraagd hoeveel G hij maakt.

Sneeuwwitje is zeker een mooie darkride, maar ik heb er toch niet zo veel herinneringen aan omdat wij er nogal snel doorheen werden gejaagd. Was dat bij jullie ook zo?

It's a small world is naar mijn mening een geweldige attractie voor gezinnen met jonge kinderen. En die paarse zeester is mogelijk de beste Disney-TR-foto tot nu toe op heel dit forum

Een leuk en goed geschreven TR dat ook bij mij de herinneringen weer naar boven haalt. Ondanks de hoge prijzen hoop ik dat een tweede bezoek voor mij toch ooit opnieuw zal gebeuren. Veeleisend ben ik niet, ik heb slechts één voorwaarde: ToT moet open zijn.