X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 224

Hybride Weergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #1

    Re: [Bellewaerde] Een nieuwe rollercoaster!!!

    Ik hoop dat de verouderde, open vuilbakken op de achtergrond op pensioen worden gestuurd en men ook opteert voor nieuwe vuilbakken op Parking Leeuw. Het zijn misschien vuilbakken, maar als je toch vernieuwingen doorvoert kan je het geheel beter goed aanpakken en ook nieuwe vuilbakken plaatsen in plaats van die oude museumstukken terug te plaatsen.

    Verder hoop ik dat men wat groen zal aanplanten op de parking en het geheel netjes afgewerkt zal worden, anders vrees ik voor een eerder halve vernieuwing, terwijl men best iets kan maken van de intussen fors verkleinde parking.
    Ich bin Roland Mack. Seit über 30 Jahren mache ich Achterbahnen, als ob sie für mich wären, sehr solide und zu einem sehr wettbewerbsfähigen Preis. Mack Rides, Wir machen deine Achterbahn.

  2. #2

    Re: [Bellewaerde] Een nieuwe rollercoaster!!!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door etwien Bekijk Berichten
    Ik hoop dat de verouderde, open vuilbakken op de achtergrond op pensioen worden gestuurd en men ook opteert voor nieuwe vuilbakken op Parking Leeuw. Het zijn misschien vuilbakken, maar als je toch vernieuwingen doorvoert kan je het geheel beter goed aanpakken en ook nieuwe vuilbakken plaatsen in plaats van die oude museumstukken terug te plaatsen.

    Verder hoop ik dat men wat groen zal aanplanten op de parking en het geheel netjes afgewerkt zal worden, anders vrees ik voor een eerder halve vernieuwing, terwijl men best iets kan maken van de intussen fors verkleinde parking.
    Vooraan is de parking inderdaad kleiner geworden, maar achteraan zal er nog extra ruimte gemaakt worden voor een 500 tal wagens.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •