X

Privacy Statement (GDPR)


Beste bezoeker,

In het kader van GDPR hebben wij een privacy statement gelanceerd waarin wij uitleggen hoe wij omgaan met jouw persoonlijke data. Je kan het privacy statement hier terugvinden.

Uw Pretparken.be-team


Nog geen lid? Maak hier je gratis account aan!

Resultaten 1 tot 20 van de 224

Draadweergave

Vorig Bericht Vorig Bericht   Volgend Bericht Volgend Bericht
  1. #11

    Re: [Bellewaerde] Een nieuwe rollercoaster!!!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lalaland Bekijk Berichten
    Boomerang: de reden waarom mensen niet binnen mogen staan, is het feit dat mensen rugzakken e.d. kunnen gooien op het spoor, wat gevaarlijk is. Een week lang communicatiefout? Vorig jaar stond de Boomerang inderdaad stil toen je daar was, maar de operator heeft je de nodige informatie gegeven waarom er zich een probleem voordeed. Dat zal al zeker geen communicatiefout geweest zijn met de lift, want die fouten zijn meestal binnen de 5 minuten opgelost (zelf ook al meerdere keren meegemaakt. Operator kwam met de nodige info).
    Waarom kan dat geen communicatiefout geweest zijn? Wat als het niet opgelost was na 5 minuten en effectief langer heeft geduurd? Ik zeg niet dat het zo was (ik was er niet, ik ken niemand van de TD en eigenlijk interesseert het mij ook niet), maar het kan wel. Er dan vanuit gaan dat het 'al zeker geen communicatiefout' was, is misschien wel een communicatiefout op zich...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lalaland Bekijk Berichten
    De Underground stond op één dag maar liefst zeven keer stil. Er waren problemen met de remmen. Klinkt in eerste instantie eng, maar de operators zeiden dat alles zodanig gevoelig is, dat alles vaak blokkeert. Dat is al veel geruststellender!
    Als er nu 1 baan is in België waar de remmen eigenlijk echt niet belangrijk zijn, dan is het Psyke Underground wel.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lalaland Bekijk Berichten
    Screaming Eagle: idem. Beter dat iets blokkeert omdat het supergevoelig is, dan dat de attractie verder gaat en doden vallen.
    Dawson Duel: kan eens gebeuren, maar was zeker niet aan hoge snelheid.
    Bengal Rapid River: noodstop was er inderdaad. Boot was niet in twee geplooid. Het water vloeide weg, waardoor de boot deels op het water en deels op het droge belandde. Zie foto's online (bronnen controleren voordat je iets zegt )
    Ik vermoed dat deze opsomming nogal in het heetst van de strijd geschreven is, want qua tegenstrijdigheden kan dit wel tellen

    Naam:     thumb_f2dd0e3c7d6fe2cd782f2b087a920750_660_300_0.jpg
Bekeken:  760
Groote:   115,1 KB

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lalaland Bekijk Berichten
    Onlangs stond ook op internet dat de evacuatie van een attractie meer dan drie uur duurde, terwijl dat in werkelijkheid slechts 30 minuten was. Tja, een nulletje meer of minder kan het verschil wel maken.
    Maar in dit geval maakt de nul nu wel nog veel meer verschil (1/2u ipv 5u)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lalaland Bekijk Berichten
    Nu je toch zegt dat alles onveilig is, zal ik, samen met de redactie, eens bekijken of je wel gelijk hebt en meer informatie gaan inwinnen bij TUV en de verschillende pretparken.
    Succes! Probeer dan alsjeblieft ook een objectief en neutraal artikel te maken dat eerlijk is in zowel titel, hoofding als body. En vergeet ook niet dat veiligheid voor een groot deel ook subjectief is, als iemand zich niet veilig voelt, dan is dat voor hem ook niet veilig.
    Laatst gewijzigd door Michielsken; 19-02-19 om 00:04.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •