Ik zal me helaas eens moeten moeien. loopt hier wat uit de hand. Die zogezegde communicatie fout was al geen communicatie fout reden. Was zelf niks met COMMUNICATIE FOUT TE MAKEN. een communicatie fout is in 5 min opgelost. NA 8 JAAR ervaring zal ik het wel weten.

DAn u foto van die Rapid zoals je ziet is het water zo een kleine 20 cm gezakt en staan er daar 7 boten te duwen tegen 2. wat krijg je als je tegen iets duwt aaaahaaaaa die zoek een uitweg uitweg van die boot was de kant. als hij was toegeklapt dan waren die 5 mensen nu miss ook niet zicht baar op de foto dus ergens klein beetje op de woordspeling letten.


Dan mag LALALAND een artikel schrijven over veiligheid wat misschien eens goed zou zijn. want ik denk dat iedere pretparkFAN zijn beide handen mag kussen dat de techniekers van alle pretparken al om 4 a 5 u smorgens bezig zijn met controles. sommige parken is dat zelf nachtwerk. Die mensen denken zoals iedereen zou je er u eigen kind durven opzetten, kan je daar geen ja op zetten dan doen ze niet open simpel als dat.

Is deze forum eigelijk niet over de nieuwe achtbaan ?????????


Super van Bellewaerde. het is weer een goede aankoop voor het FAMILIE gebeuren.